Wyniki
Inspektor ds. kadr w Centrum Usług Wspólnych w Krzykosach
Informacja z dnia 30 czerwca 2023 r. o wyniku naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze [437 KB[
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA ZASTĘPSTWO, NA STANOWISKO: DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ JEDNOSTKI W URZĘDZIE GMINY W KRZYKOSACH
Krzykosy, dnia 12 września 2022 r.
SG.2110.1.13.2022
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) upowszechnia się –
INFORMACJĘ O WYNIKACH NABORU NA ZASTĘPSTWO,
NA STANOWISKO: DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ JEDNOSTKI
W URZĘDZIE GMINY W KRZYKOSACH
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko do spraw księgowości budżetowej jednostki w Urzędzie Gminy w Krzykosach wybrana została
Pani PAULINA POLODY zam. Przymiarki
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Na podstawie przedłożonych dokumentów oraz po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej pozwalającej ocenić umiejętności praktyczne kandydatów, stwierdza się, że kandydatka posiada wiedzę pozwalającą podjąć pracę na stanowisku do spraw księgowości budżetowej jednostki.
Kandydatka wykazała się doświadczeniem w pracy w biurze rachunkowym. Zdobyte doświadczenie będzie pomocne przy wykonywaniu zadań z zakresu prowadzenia księgowości budżetowej, które stanowią znaczną część zadań wykonywanych na tym stanowisku. Stwierdza się, że posiadana przez kandydatkę wiedza jest zadawalająca. Pozwala to stwierdzić, że Pani Paulina Polody posiada wiedzę
i spełnia warunki do prawidłowego wykonywania powierzonych jej obowiązków.
Pani Paulina Polody w największym stopniu spełnia wymagania niezbędne
i dodatkowe stawiane kandydatom.
.
. WÓJT
(-) inż. Andrzej Janicki
Art. 15 ust. 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowanie w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Wyniki naboru na stanowisko do spraw księgowości, kadr i administracji w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach
Krzykosy, dn. 10.01.2020r.
INFORMACJA
o wynikach naboru
przeprowadzonego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach
na stanowisko do spraw księgowości, kadr i administracji
Informuję się, że w wyniku zakończenia procedury otwartego i konkurencyjnego naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Anna Dolniak - Wędzikowska
zamieszkała w Dominowie
Uzasadnienie
W wyniku analizy przedłożonych dokumentów i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Kandydatka uzyskała największą ilość punktów. W/w posiada wykształcenie wyższe – magisterskie odpowiadające pracy na w/w stanowisku. Komisja Rekrutacyjna pozytywnie oceniła motywację do pracy oraz cechy osobowości podczas rozmowy kwalifikacyjnej, co wskazuje na prawidłowe, a także odpowiedzialne podejście do obowiązków zawodowych. W związku z powyższym, Komisja Rekrutacyjna zadecydowała, że Pani Anna Dolnika – Wędzikowska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do pracy na w/w stanowisku.
Niniejsza informacja podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres 3 miesięcy.
Wszystkim osobom, które złożyły dokumenty aplikacyjne w niniejszym naborze, dziękuję za zainteresowanie ofertą pracy i udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach
/-/ mgr Anna Kwaśniewska
Wyniki naboru na stanowisko do spraw ogólnych w Urzędzie Gminy w Krzykosach
Wyniki naboru na stanowisko do spraw rolnych i ochrony środowiska
Wyniki naboru na stanowisko: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach
Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych
Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze do spraw świadczeń wychowawczych
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
DO SPRAW ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
W URZĘDZIE GMINY W KRZYKOSACH
Nabór na stanowisko ds gospodarki przestrzennej i drogownictwa
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE
STANOWISKO URZĘDNICZE
DO SPRAW GOSPODARKI
PRZESTRZENNEJ I DROGOWNICTWA
Nabór na sekretarza szkoły
Informacja o wynikah naboru na stanowisko pracy
w Zespole Szkół w Krzykosach - sekretarz
szkoły.
Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku - wyniki
Informacja
o wyniku konkursu na stanowisko dyrektora szkoły
22
kwietnia odbyło się posiedzenie komisji konkursowej powołanej w celu wyłonienia
kandydata na dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku. W terminie wpłynęły 3 oferty.
Po sprawdzeniu, czy złożone przez kandydatów oferty zawierają komplet
wymaganych w ogłoszeniu o konkursie dokumentów oraz czy z dokumentów tych
wynika, że kandydaci spełniają wymogi wskazane w ogłoszeniu, komisja uchwałą
dopuściła do II etapu wszystkich trzech kandydatów. W II etapie kandydaci
prezentowali swoją koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły w Sulęcinku oraz
odpowiadali na pytania członków komisji. W głosowaniu tajnym każdy z członków
komisji dysponował jednym głosem. Komisja wniosła aby stanowisko dyrektora
Zespołu Szkół w Sulęcinku powierzyć pani
Jadwidze Bajer.
Przewodniczący komisji konkursowej
Michał Jankowiak
Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku
Wójt Gminy Krzykosy
ogłasza konkurs
na stanowisko dyrektora
Zespołu Szkół w Sulęcinku
ul. Szkolna 26, 63-023 Sulęcinek
1.
Do konkursu na
stanowisko dyrektora może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające
z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października
2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca
stanowisko dyrektora oraz inne kierownicze w poszczególnych typach
publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. z 2009 r.
Nr 184, poz. 1436).
2.
Oferty osób
przystępujących do konkursu powinny zawierać:
a) uzasadnienie
przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły,
b) poświadczoną
przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego
dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo
kandydata,
c) życiorys
z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
- stażu
pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
- stażu
pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu
pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby
niebędącej nauczycielem,
d) oryginały
lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. c,
e) oryginały
lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia
studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu
zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu
zarządzania oświatą,
f) zaświadczenie
lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
kierowniczym,
g) oświadczenie,
że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
h) oświadczenie,
że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie,
że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem
środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie
dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.168) ,
j) oświadczenie
o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18
października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63,
poz. 425, z późn. zm.),
k) oryginał
lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania
stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
l) oryginał
lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny
pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
m) oświadczenie,
że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26
stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.
U. z 2012 r. poz. 572) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) oświadczenie,
że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw
publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
o) oświadczenie,
że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu
na stanowisko dyrektora.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko
dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku"
w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach, ul. Główna 39 w terminie do
10 kwietnia 2014 r.
4. Konkurs przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy
Krzykosy.
5. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowań konkursowych
kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównego księgowego w OPS w Krzykosach
OGŁOSZENIE O NABORZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach
ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach.
I. Wymagania niezbędne:
1. Kwalifikacje, w myśl przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zmianami) posiada osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność - osoba nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów:
a) Ustawy o finansach publicznych,
b) Ustawy o rachunkowości,
c) Ustawy o samorządzie gminnym,
d) Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
e) Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,
f) Prawo zamówień publicznych,
g) Kodeks cywilny.
2. Wiedza z zakresu tworzenia oraz rozliczania budżetów pochodzących ze środków Unii Europejskiej.
3. Znajomość obsługi komputera, Internetu i urządzeń biurowych.
4. Samodzielność.
5. Kreatywność.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność podejmowania decyzji.
8. Motywacja do dalszego kształcenia i rozwoju.
9. Dobra organizacja pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Opracowywanie budżetu jednostki i sprawozdawczości w tym zakresie.
5. Praca w systemie POMOST.
6. Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej w Ośrodku Pomocy Społecznej.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie lub inne wymagane kwalifikacje.
4. Dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia.
5. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończenie kursów czy szkoleń (kserokopie).
6. Kwestionariusz osobowy.
7. Oświadczenie o niekaralności.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać osobiście
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzykosach
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 37
2. Termin:
Dokumentu należy złożyć w zamkniętej kopercie
do dnia 27 czerwca 2011 r. do godz. 15oo
z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko głównego księgowego".
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach.
3. Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
(-) Bogumiła Kosmowska-Jerzyniak
Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy OPS
OGŁOSZENIE O NABORZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami) Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach.
I. Wymagania niezbędne:
1. Kwalifikacje, w myśl przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zmianami) posiada osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność - osoba nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów:
a) Ustawy o finansach publicznych,
b) Ustawy o rachunkowości,
c) Ustawy o samorządzie gminnym,
d) Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
e) Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,
f) Prawo zamówień publicznych,
g) Kodeks cywilny.
2. Wiedza z zakresu tworzenia oraz rozliczania budżetów pochodzących ze środków Unii Europejskiej.
3. Znajomość obsługi komputera, Internetu i urządzeń biurowych.
4. Samodzielność.
5. Kreatywność.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność podejmowania decyzji.
8. Motywacja do dalszego kształcenia i rozwoju.
9. Dobra organizacja pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Opracowywanie budżetu jednostki i sprawozdawczości w tym zakresie.
5. Praca w systemie POMOST.
6. Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej w Ośrodku Pomocy Społecznej.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie lub inne wymagane kwalifikacje.
4. Dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia.
5. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończenie kursów czy szkoleń (kserokopie).
6. Kwestionariusz osobowy.
7. Oświadczenie o niekaralności.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać osobiście
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzykosach
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 37
2. Termin:
Dokumentu należy złożyć w zamkniętej kopercie
do dnia 10 czerwca 2011 r. do godz. 15oo
z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko głównego księgowego".
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach.
3. Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
(-) Bogumiła Kosmowska-Jerzyniak
Wyniki naboru na stanowisko Specjalisty ds organizacyjnych projektu POKL - "NIEZAWODNI UCZNIOWIE"
Krzykosy, dnia 1
października 2012 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO:
SPECJALISTY DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH PROJEKTU POKL -
TYTUŁ PROJEKTU „NIEZAWODNI UCZNIOWIE"
W wyniku
przeprowadzonego naboru na stanowisku Specjalisty do spraw organizacyjnych
projektu POKL „Niezawodni uczniowie" informuję, że postanowiono zatrudnić
p.
Hannę Kasprzak zam. Środa Wlkp.
Uzasadnienie wyboru:
Stwierdza
się, że kandydatka - Hanna Kasprzak spełnia wymagania określone dla stanowiska.
Na podstawie złożonych dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej można stwierdzić,
że posiada teoretyczną i praktyczną wiedzę niezbędną na stanowisku Specjalisty
do spraw organizacyjnych projektu POKL „Niezawodni uczniowie". Przez kilka lat zawodowo zajmowała
się podobnymi zagadnieniami, co pozwoli na prawidłowe wykonywanie przez nią,
powierzonych jej obowiązków.
Przewodniczący
Komisji Rekrutacyjnej
(-) mgr Michał Jankowiak
Inspektor ds. księgowości w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach
Krzykosy, dnia 2 lipca 2010 r.
Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami) upowszechnia się -
INFORMACJĘ O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO:
Inspektora ds. księgowości
w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach wybrana została
Pani ANNA BZOWA zamieszkała w Witowie
Uzasadnienie wyboru:
Stwierdza się, że kandydatka - Anna Bzowa, która otrzymała największą ilość punktów w pełni odpowiada wymogom stanowiska.
Kandydatka otrzymała 31 punkty na 34 możliwe do uzyskania. Stwierdza się, że Pani Anna Bzowa spełnia wymagania określone dla stanowiska. Na podstawie złożonych dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej można stwierdzić, że posiada teoretyczną i praktyczną wiedzę niezbędną na stanowisku inspektor ds. księgowości, ponadto przez kilka lat zawodowo zajmowała się podobnymi zagadnieniami, co pozwoli na prawidłowe wykonywanie przez nią, powierzonych jej obowiązków.
Przewodniczący Komisji rekrutacyjnej
Michał Jankowiak - Dyrektor
Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach
Nabór na stanowisko Specjalisty ds organizacyjnych projektu POKL - „NIEZAWODNI UCZNIOWIE"
DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA OŚWIATY W KRZYKOSACH
POSZUKUJE PRACOWNIKA
NA WOLNE STANOWISKO
SPECJALISTY DO SPRAW
ORGANIZACYJNYCH PROJEKTU POKL -
TYTUŁ PROJEKTU „NIEZAWODNI UCZNIOWIE"
- Wymagania niezbędne wobec
kandydata:
1) wykształcenie wyższe,
2) doświadczenie w pracach nad
realizacją projektów współfinansowanych
ze środków Unii Europejskiej
3) znajomość zasad realizacji i
rozliczania projektów Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki
4) ukończył 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) nie był prawomocnie skazany za
przestępstwo umyślne,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) posiada stan zdrowia pozwalający na
zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie w realizacji
projektów unijnych lub na podobnym stanowisku,
2) dokładność i sumienność
3) samodzielność i kreatywność,
4) komunikatywność oraz dobra organizacja
pracy,
5) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera, Internetu i poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,
- Zakres wykonywanych zadań na
stanowisku:
1) Monitoring realizacji zajęć (kontrola
zgodności realizacji zadań z harmonogramem),
2) Logistyka zajęć,
3) Opracowywanie harmonogramów zajęć,
4) Zapewnienie materiałów szkoleniowych,
5) Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych,
6) Zaplanowanie i przeprowadzenie
rekrutacji , przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych, kompletowanie grup.
7) Pomoc przy przygotowywaniu wniosków o
płatność.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV), z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) dokument poświadczający posiadane
wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające posiadanie
wymaganego stażu pracy,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych
kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o niekaralności za
przestępstwo umyślne,
7) oświadczenie o zdolności do czynności
prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) kwestionariusz osobowy wg wzoru
stanowiącego załącznik do ogłoszenia
9) oświadczenie kandydata o stanie
zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z
uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych)
W miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach, w
rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6% .
5.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- umowa o
pracę w wymiarze 0,5 etatu na czas
określony do VI. 2013r.
-
stanowisko związane z pracą przy
komputerze.
Budynek
nie jest przystosowany dla osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Dokumenty
aplikacyjne: list
motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzurą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 925 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21
listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz.
1458 ze zmianami)".
7. Termin i miejsce składania
dokumentów:
wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać na adres :
Dyrektor
Gminnego
Ośrodka Oświaty w Krzykosach
63-024
KRZYKOSY
ul.
Główna 39
w
terminie do dnia 26 września 2012r. do godz. 1500
z dopiskiem na kopercie: „Rekrutacja na stanowisko specjalisty ds.
organizacyjnych projektu".
O zachowaniu terminu decyduje data
wpływu do Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach.
Dokumenty, które nie będą spełniały
wymagań formalnych oraz te, które wpłyną po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.krzykosy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Gminy Krzykosy ul. Główna 37.
Stanowisko
pracy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki.
DYREKTOR
(-) mgr Michał Jankowiak
Inspektor ds. księgowości w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach
Dyrektor
Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektora ds. księgowości
w Gminnym Ośrodku Oświaty
ul. Główna 39, 63-024 Krzykosy
- Wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. księgowości
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, co najmniej 2-letni staż pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- dobry stan zdrowia,
- znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
-
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
znajomość zagadnień prawa administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o systemie oświaty,
-
znajomość obsługi komputera, w szczególności Excel, Word oraz programów księgowych,
-
doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
-
Zakres obowiązków:
-
obsługa programów księgowych,
-
prowadzenie spraw z zakresu stypendiów szkolnych, wyprawki szkolnej,
-
przygotowywanie rachunków do zapłaty, obsługa przelewów elektronicznych (HomeNet),
-
przygotowywanie dokumentów związanych z rozliczaniem żywienia w szkołach,
-
sporządzanie zestawień zbiorczych wypłat do ZUS i US,
-
przygotowywanie elektronicznej deklaracji PFRON.
-
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
-
CV i list motywacyjny,
-
dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i wymagany staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z póź. zm.)
-
kopia pierwszej strony dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
-
oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
-
kwestionariusz osobowy wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
-
Oferty wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Oświaty, ul. Główna 39, 63-024 Krzykosy do dnia 30 czerwca 2010 r. do godz. 15:00 (decyduje data faktycznego wpływu dokumentów) z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowości".
-
Oferty otrzymane po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełnią wymogi zawarte w ogłoszeniu o naborze. Dla przyjętego pracownika może zostać zorganizowana służba przygotowawcza, która trwać będzie nie dłużej niż 3 miesiące i zakończy się egzaminem.
-
Załącznik:
Nabór na stanowisko ds poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
WÓJT
GMINY KRZYKOSY
OGŁASZA
NABÓR
NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DO SPRAW POBORU I
ROZLICZEŃ OPŁATY
ZA GOSPODAROWANIE
ODPADAMI KOMUNALNYMI
w Referacie
Gospodarki Finansowej
- Wymagania niezbędne wobec
kandydata:
1) wykształcenie wyższe,
preferowane kierunki: prawo, administracja
lub ekonomia w zakresach: rachunkowość i finanse, windykacja należności,
2) wiedza w zakresie
przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustaw: Ordynacja podatkowa (w
szczególności działu dotyczącego zobowiązań podatkowych), ustawy o postępowaniu
egzekucyjnym w administracji, a także ustaw regulujących problematykę
utrzymania czystości i porządku w gminach w zakresie opłaty za gospodarowanie
odpadami komunalnymi, oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
3) jest obywatelem polskim,
4) ma ukończony 18 rok życia,
5) ma pełną zdolność do
czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6) nie był skazany
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną
opinią,
8) posiada stan zdrowia
pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie
w pracy w jednostkach administracji publicznej na takim samym lub podobnym
stanowisku,
2) wysoka kultura osobista,
samodzielność i kreatywność, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
3) dobra znajomość
obsługi komputera, Internetu i poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń
biurowych.
- Zakres wykonywanych zadań na
stanowisku:
1) przygotowanie
materiałów do projektu budżetu oraz do sprawozdania z wykonania budżetu,
2) prowadzenie ewidencji
osób i nieruchomości zobowiązanych do uiszczania opłaty,
3) systematyczne
rozliczanie opłaty i wystawianie upomnień,
4) windykacja należności
z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
5) przeprowadzanie w
niezbędnym zakresie kontroli u osób zobowiązanych do uiszczania opłaty,
6) bieżące prowadzenie
księgowości w zakresie opłaty,
7) sprawozdawczość w
zakresie opłaty,
8) bieżące uzgadnianie
sald z księgowością budżetową,
9) wystawianie zaświadczeń
o niezaleganiu w opłacie,
10) podejmowanie
czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych
oraz postępowania zabezpieczającego,
11) prowadzenie ewidencji
i aktualizacja tytułów wykonawczych,
12) realizacja zadań
wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej - w zakresie
powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie
Informacji Publicznej.
- Warunki pracy na stanowisku:
1)
praca
biurowa w budynku Urzędu Gminy Krzykosy,
2) wymiar czasu pracy -
pełny etat.
- Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Urzędzie Gminy w Krzykosach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV), z
uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) dokument
poświadczający posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające
posiadanie stażu pracy,
5) kwestionariusz
osobowy wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
6) inne dodatkowe
dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej
zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
8) oświadczenie
kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym
stanowisku.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być
opatrzone klauzurą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 925 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca
1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze
zmianami)".
- Termin i miejsce składania
dokumentów: wymagane
dokumenty aplikacyjne można składać osobiście
w sekretariacie Urzędu Gminy w Krzykosach pokój nr 12, lub przesłać pocztą na adres:
Wójt
Gminy Krzykosy
63-024
KRZYKOSY
ul.
Główna 37
w
terminie do dnia 15 marca 2013 r. do godz. 1500
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko pracy do spraw poboru i rozliczeń
opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi".
O zachowaniu terminu
decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Krzykosy.
Dokumenty, które nie
będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Urzędu Gminy po
wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku
naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Krzykosy i w Biuletynie
Informacji Publicznej (www.krzykosy.pl)
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzykosy ul. Główna 37.
Załączniki:
WÓJT
(-) inż. Andrzej Janicki