Krzykosy, dnia 12 września 2022 r.
SG.2110.1.13.2022
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) upowszechnia się –
INFORMACJĘ O WYNIKACH NABORU NA ZASTĘPSTWO,
NA STANOWISKO: DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ JEDNOSTKI
W URZĘDZIE GMINY W KRZYKOSACH
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko do spraw księgowości budżetowej jednostki w Urzędzie Gminy w Krzykosach wybrana została
Pani PAULINA POLODY zam. Przymiarki
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Na podstawie przedłożonych dokumentów oraz po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej pozwalającej ocenić umiejętności praktyczne kandydatów, stwierdza się, że kandydatka posiada wiedzę pozwalającą podjąć pracę na stanowisku do spraw księgowości budżetowej jednostki.
Kandydatka wykazała się doświadczeniem w pracy w biurze rachunkowym. Zdobyte doświadczenie będzie pomocne przy wykonywaniu zadań z zakresu prowadzenia księgowości budżetowej, które stanowią znaczną część zadań wykonywanych na tym stanowisku. Stwierdza się, że posiadana przez kandydatkę wiedza jest zadawalająca. Pozwala to stwierdzić, że Pani Paulina Polody posiada wiedzę
i spełnia warunki do prawidłowego wykonywania powierzonych jej obowiązków.
Pani Paulina Polody w największym stopniu spełnia wymagania niezbędne
i dodatkowe stawiane kandydatom.
.
. WÓJT
(-) inż. Andrzej Janicki
Art. 15 ust. 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowanie w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Krzykosy, dn. 10.01.2020r.
INFORMACJA
o wynikach naboru
przeprowadzonego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach
na stanowisko do spraw księgowości, kadr i administracji
Informuję się, że w wyniku zakończenia procedury otwartego i konkurencyjnego naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Anna Dolniak - Wędzikowska
zamieszkała w Dominowie
Uzasadnienie
W wyniku analizy przedłożonych dokumentów i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Kandydatka uzyskała największą ilość punktów. W/w posiada wykształcenie wyższe – magisterskie odpowiadające pracy na w/w stanowisku. Komisja Rekrutacyjna pozytywnie oceniła motywację do pracy oraz cechy osobowości podczas rozmowy kwalifikacyjnej, co wskazuje na prawidłowe, a także odpowiedzialne podejście do obowiązków zawodowych. W związku z powyższym, Komisja Rekrutacyjna zadecydowała, że Pani Anna Dolnika – Wędzikowska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do pracy na w/w stanowisku.
Niniejsza informacja podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń przez okres 3 miesięcy.
Wszystkim osobom, które złożyły dokumenty aplikacyjne w niniejszym naborze, dziękuję za zainteresowanie ofertą pracy i udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach
/-/ mgr Anna Kwaśniewska
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DO SPRAW GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I DROGOWNICTWA
22 kwietnia odbyło się posiedzenie komisji konkursowej powołanej w celu wyłonienia kandydata na dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku. W terminie wpłynęły 3 oferty. Po sprawdzeniu, czy złożone przez kandydatów oferty zawierają komplet wymaganych w ogłoszeniu o konkursie dokumentów oraz czy z dokumentów tych wynika, że kandydaci spełniają wymogi wskazane w ogłoszeniu, komisja uchwałą dopuściła do II etapu wszystkich trzech kandydatów. W II etapie kandydaci prezentowali swoją koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły w Sulęcinku oraz odpowiadali na pytania członków komisji. W głosowaniu tajnym każdy z członków komisji dysponował jednym głosem. Komisja wniosła aby stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku powierzyć pani Jadwidze Bajer.
Przewodniczący komisji konkursowej
Michał Jankowiak
Wójt Gminy Krzykosy
ogłasza konkurs
na stanowisko dyrektora
Zespołu Szkół w Sulęcinku
ul. Szkolna 26, 63-023 Sulęcinek
1. Do konkursu na stanowisko dyrektora może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1436).
2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły,
b) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
c) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
d) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. c,
e) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.168) ,
j) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.),
k) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
l) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
m) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
o) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko
dyrektora Zespołu Szkół w Sulęcinku"
w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach, ul. Główna 39 w terminie do
10 kwietnia 2014 r.
4. Konkurs przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Krzykosy.
5. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowań konkursowych kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach
ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach.
I. Wymagania niezbędne:
1. Kwalifikacje, w myśl przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zmianami) posiada osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność - osoba nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów:
a) Ustawy o finansach publicznych,
b) Ustawy o rachunkowości,
c) Ustawy o samorządzie gminnym,
d) Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
e) Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,
f) Prawo zamówień publicznych,
g) Kodeks cywilny.
2. Wiedza z zakresu tworzenia oraz rozliczania budżetów pochodzących ze środków Unii Europejskiej.
3. Znajomość obsługi komputera, Internetu i urządzeń biurowych.
4. Samodzielność.
5. Kreatywność.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność podejmowania decyzji.
8. Motywacja do dalszego kształcenia i rozwoju.
9. Dobra organizacja pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Opracowywanie budżetu jednostki i sprawozdawczości w tym zakresie.
5. Praca w systemie POMOST.
6. Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej w Ośrodku Pomocy Społecznej.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie lub inne wymagane kwalifikacje.
4. Dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia.
5. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończenie kursów czy szkoleń (kserokopie).
6. Kwestionariusz osobowy.
7. Oświadczenie o niekaralności.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać osobiście
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzykosach
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 37
2. Termin:
Dokumentu należy złożyć w zamkniętej kopercie
do dnia 27 czerwca 2011 r. do godz. 15oo
z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko głównego księgowego".
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach.
3. Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
(-) Bogumiła Kosmowska-Jerzyniak
OGŁOSZENIE O NABORZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami) Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach.
I. Wymagania niezbędne:
1. Kwalifikacje, w myśl przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zmianami) posiada osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność - osoba nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów:
a) Ustawy o finansach publicznych,
b) Ustawy o rachunkowości,
c) Ustawy o samorządzie gminnym,
d) Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
e) Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,
f) Prawo zamówień publicznych,
g) Kodeks cywilny.
2. Wiedza z zakresu tworzenia oraz rozliczania budżetów pochodzących ze środków Unii Europejskiej.
3. Znajomość obsługi komputera, Internetu i urządzeń biurowych.
4. Samodzielność.
5. Kreatywność.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność podejmowania decyzji.
8. Motywacja do dalszego kształcenia i rozwoju.
9. Dobra organizacja pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Opracowywanie budżetu jednostki i sprawozdawczości w tym zakresie.
5. Praca w systemie POMOST.
6. Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej w Ośrodku Pomocy Społecznej.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie lub inne wymagane kwalifikacje.
4. Dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia.
5. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończenie kursów czy szkoleń (kserokopie).
6. Kwestionariusz osobowy.
7. Oświadczenie o niekaralności.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać osobiście
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzykosach lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzykosach
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 37
2. Termin:
Dokumentu należy złożyć w zamkniętej kopercie
do dnia 10 czerwca 2011 r. do godz. 15oo
z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko głównego księgowego".
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzykosach.
3. Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
(-) Bogumiła Kosmowska-Jerzyniak
Krzykosy, dnia 1 października 2012 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO:
SPECJALISTY DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH PROJEKTU POKL -
TYTUŁ PROJEKTU „NIEZAWODNI UCZNIOWIE"
W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisku Specjalisty do spraw organizacyjnych projektu POKL „Niezawodni uczniowie" informuję, że postanowiono zatrudnić
p. Hannę Kasprzak zam. Środa Wlkp.
Uzasadnienie wyboru:
Stwierdza się, że kandydatka - Hanna Kasprzak spełnia wymagania określone dla stanowiska. Na podstawie złożonych dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej można stwierdzić, że posiada teoretyczną i praktyczną wiedzę niezbędną na stanowisku Specjalisty do spraw organizacyjnych projektu POKL „Niezawodni uczniowie". Przez kilka lat zawodowo zajmowała się podobnymi zagadnieniami, co pozwoli na prawidłowe wykonywanie przez nią, powierzonych jej obowiązków.
Przewodniczący
Komisji Rekrutacyjnej
(-) mgr Michał Jankowiak
Krzykosy, dnia 2 lipca 2010 r.
Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami) upowszechnia się -
INFORMACJĘ O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO:
Inspektora ds. księgowości
w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach wybrana została
Pani ANNA BZOWA zamieszkała w Witowie
Uzasadnienie wyboru:
Stwierdza się, że kandydatka - Anna Bzowa, która otrzymała największą ilość punktów w pełni odpowiada wymogom stanowiska.
Kandydatka otrzymała 31 punkty na 34 możliwe do uzyskania. Stwierdza się, że Pani Anna Bzowa spełnia wymagania określone dla stanowiska. Na podstawie złożonych dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej można stwierdzić, że posiada teoretyczną i praktyczną wiedzę niezbędną na stanowisku inspektor ds. księgowości, ponadto przez kilka lat zawodowo zajmowała się podobnymi zagadnieniami, co pozwoli na prawidłowe wykonywanie przez nią, powierzonych jej obowiązków.
Przewodniczący Komisji rekrutacyjnej
Michał Jankowiak - Dyrektor
Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach
DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA OŚWIATY W KRZYKOSACH
POSZUKUJE PRACOWNIKA
NA WOLNE STANOWISKO
SPECJALISTY DO SPRAW
ORGANIZACYJNYCH PROJEKTU POKL -
TYTUŁ PROJEKTU „NIEZAWODNI UCZNIOWIE"
1) wykształcenie wyższe,
2) doświadczenie w pracach nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
3) znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
4) ukończył 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
1) preferowane doświadczenie w realizacji projektów unijnych lub na podobnym stanowisku,
2) dokładność i sumienność
3) samodzielność i kreatywność,
4) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Internetu i poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,
1) Monitoring realizacji zajęć (kontrola zgodności realizacji zadań z harmonogramem),
2) Logistyka zajęć,
3) Opracowywanie harmonogramów zajęć,
4) Zapewnienie materiałów szkoleniowych,
5) Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych,
6) Zaplanowanie i przeprowadzenie rekrutacji , przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych, kompletowanie grup.
7) Pomoc przy przygotowywaniu wniosków o płatność.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) dokument poświadczający posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne,
7) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) kwestionariusz osobowy wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Oświaty w Krzykosach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6% .
5. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu na czas określony do VI. 2013r.
- stanowisko związane z pracą przy komputerze.
Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzurą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 925 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)".
7. Termin i miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać na adres :
Dyrektor
Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 39
w terminie do dnia 26 września 2012r. do godz. 1500 z dopiskiem na kopercie: „Rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. organizacyjnych projektu".
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach.
Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.krzykosy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzykosy ul. Główna 37.
Stanowisko pracy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
DYREKTOR
(-) mgr Michał Jankowiak
Dyrektor
Gminnego Ośrodka Oświaty w Krzykosach
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektora ds. księgowości
w Gminnym Ośrodku Oświaty
ul. Główna 39, 63-024 Krzykosy
Załącznik:
WÓJT GMINY KRZYKOSY
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DO SPRAW POBORU I ROZLICZEŃ OPŁATY
ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
w Referacie Gospodarki Finansowej
1) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia w zakresach: rachunkowość i finanse, windykacja należności,
2) wiedza w zakresie przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustaw: Ordynacja podatkowa (w szczególności działu dotyczącego zobowiązań podatkowych), ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także ustaw regulujących problematykę utrzymania czystości i porządku w gminach w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
3) jest obywatelem polskim,
4) ma ukończony 18 rok życia,
5) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
1) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej na takim samym lub podobnym stanowisku,
2) wysoka kultura osobista, samodzielność i kreatywność, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
3) dobra znajomość obsługi komputera, Internetu i poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych.
1) przygotowanie materiałów do projektu budżetu oraz do sprawozdania z wykonania budżetu,
2) prowadzenie ewidencji osób i nieruchomości zobowiązanych do uiszczania opłaty,
3) systematyczne rozliczanie opłaty i wystawianie upomnień,
4) windykacja należności z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
5) przeprowadzanie w niezbędnym zakresie kontroli u osób zobowiązanych do uiszczania opłaty,
6) bieżące prowadzenie księgowości w zakresie opłaty,
7) sprawozdawczość w zakresie opłaty,
8) bieżące uzgadnianie sald z księgowością budżetową,
9) wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie,
10) podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
11) prowadzenie ewidencji i aktualizacja tytułów wykonawczych,
12) realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej - w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
1) praca biurowa w budynku Urzędu Gminy Krzykosy,
2) wymiar czasu pracy - pełny etat.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) dokument poświadczający posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające posiadanie stażu pracy,
5) kwestionariusz osobowy wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
Wójt Gminy Krzykosy
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 37
w terminie do dnia 15 marca 2013 r. do godz. 1500 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko pracy do spraw poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi".
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Krzykosy.
Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Krzykosy i w Biuletynie Informacji Publicznej (www.krzykosy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzykosy ul. Główna 37.
Załączniki: