III Sesja - 29.XII.2010 r.
Lista wiadomości
Uchwała Nr III/18/2010 w sprawie budżetu na 2011 rok
UCHWAŁA Nr III/18/2010
RADY GMINY KRZYKOSY
z dnia 29 grudnia 2010 r.
w sprawie budżetu na 2011 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 212, 214, 215, 222, 235-237, 258, i 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 , poz. 1240 z późn. zm.) Rada Gminy uchwala co następuje:
§ 1. 1. Ustala się dochody budżetu na 2011 rok w łącznej kwocie 15.935.649,00 zł
z tego:
- dochody bieżące w kwocie 15.690.649,00 zł
- dochody majątkowe w kwocie 245.000,00.zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1 do uchwały
2. Dochody, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności;
1) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 2.063.207,00 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 3,
§ 2. 1. Ustala się wydatki budżetu na rok 2011 w łącznej kwocie 20.927.309,65 zł
z tego:
- wydatki bieżące w kwocie 15.218.227,00 zł
- wydatki majątkowe w kwocie 5.709.082,65 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 2.
2. Wydatki, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
1) wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych
odrębnymi ustawami w wysokości 2.063.207,00 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 3,
3) wydatki na realizację zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień
między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 16.000,00.zł
zgodnie z załącznikiem Nr 6,
4) wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.
1 pkt 2 i 3 ufp w części związanej z realizacją zadań w wysokości 4.578.482,65 zł
Zgodnie z załącznikiem Nr 5
§ 3. Deficyt budżetu w kwocie 4.991.660,65 zł zostanie sfinansowany przychodami z tytułu kredytów
§ 4. Określa się łączną kwotę planowanych przychodów budżetu w wysokości 5.832.561,65 zł zgodnie z załącznikiem Nr 7 .
§ 5. Określa się łączną kwotę planowanych rozchodów budżetu w wysokości 840.901,00 zł zgodnie z załącznikiem Nr 7.
§ 6. Określa się limit zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek w kwocie 5.968.065,65 zł
1) w tym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego
deficytu budżetu 400.000,00 .zł
2)finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w kwocie 4.991.660,65 zł
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 576.405,00 zł
§ 7. Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji, z tego:
1) dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych 424.000,00 zł
2) dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych 24.000,00 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 8
§ 8. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągania kredytów i pożyczek :
- na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu do wysokości 400.000,00 zł
- o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt 2-4 ufp z dnia 27 sierpnia 2009r do wysokości 5.568.065,65 zł
2) dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu w zakresie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy wydatków majątkowych między zadaniami w ramach działu każdorazowo do kwoty 100.000.zł
3) przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza 2011 rok,
4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.
§ 9. Określa się sumę, do której Wójt może samodzielnie zaciągać zobowiązania w wysokości 8.517.162, 00 zł
§10. Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 70.000,00 zł przeznacza się na wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z załącznikiem Nr 9
§11. Dochody z wpływów z tytułu opłat i kar, o których mowa w art. 402 ust. 4-6 ustawy Prawo ochrony środowiska przeznacza się na finansowanie wydatków z zakresu ochrony środowiska w zakresie określonym ustawą zgodnie z załącznikiem Nr 10
§12. Tworzy się rezerwy:
1) ogólną w wysokości 160.000,00 zł
2) celowe w wysokości 38.000,00 zł
z tego :
a) na realizację zadań własnych z zakresu zarządzenia kryzysowego w wysokości 38.000,00 zł
§13. Ustala się fundusz sołecki w formie zestawienia wydatków z podziałem kwot dla poszczególnych sołectw na realizację wnioskowanych przedsięwzięć, zgodnie z załącznikiem Nr 11.
§14. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§15. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
Przewodniczący Rady Gminy
(-) Wiesław Zając
Załączniki.pdf
Uchwała Nr III/17/2010 w sprawie: uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krzykosy na lata 2011- 2021
UCHWAŁA NR III/17/2010
RADY GMINY KRZYKOSY
z dnia 29 grudnia 2010 roku
w sprawie: uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krzykosy na lata 2011- 2021
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 226, 227, 228, 230 ust. 6 ustawy dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) w związku z art.121 ust.8 oraz art.122 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157 poz. 1241 ze zm.)
uchwala się co następuje:
§ 1. Uchwala się Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Krzykosy obejmującą:
1) dochody i wydatki bieżące, dochody i wydatki majątkowe, wynik budżetu, przeznaczenie nadwyżki lub sposób finansowania deficytu, przychody i rozchody budżetu, kwotę długu ora sposób sfinansowania spłaty długu zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały
2) objaśnienia przyjętych wartości, stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.
§2. Ustala się wieloletnie przedsięwzięcia finansowe, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 3 . Informacja o kształtowaniu się długu , o której mowa w art. 243 ustawy o finansach publicznych na lata 2011-2021 zawarta została w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 4. 1.Upoważnia się Wójta do zaciągania zobowiązań:
1) związanych z realizacją przedsięwzięć,
2) z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania Gminy i których płatności wykraczają poza rok budżetowy.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011r.
Załączniki.pdf
Uchwała Nr III/16/2010 w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2011 rok
U C H W A Ł A NR III/16/2010
RADY GMINY KRZYKOSY
z dnia 29 grudnia 2010 roku
w sprawie planu pracy
Komisji Rewizyjnej na 2011 rok.
Na
podstawie § 94 Statutu Gminy Krzykosy uchwalonego w dniu 20 lutego 2003 roku
Uchwałą Nr V/32/2003 w sprawie Statutu Gminy Krzykosy (Dziennik Urzędowy
Województwa Wielkopolskiego Nr 48, poz. 914, Nr 188, poz. 3509 z 2004r., Nr 17,
poz. 513) Rada Gminy Krzykosy uchwala, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się plan pracy Komisji
Rewizyjnej Rady Gminy Krzykosy na 2011 rok stanowiący załącznik Nr 1 do
niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy
Krzykosy.
§ 3. Uchwała
wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodnicząc
Rady Gminy
Wiesław
Zając
Załącznik Nr 1
do Uchwały
Nr III/16/2010
Rady Gminy Krzykosy
z dnia 29 grudnia 2010 roku
PLAN
PRACY
KOMISJI
REWIZYJNEJ NA 2011 ROK
1. Kontrola wpłat
za energię elektryczną i gaz w remizach i świetlicach.
2. Kontrola
budżetu Gminnego Ośrodka Kultury za 2010 rok.
3. Realizacja
budżetu gminy za 2010 rok oraz sporządzenie wniosku o
absolutorium dla Wójta za 2010.
4. Kontrola
gospodarki wodą oraz gospodarki ściekowej.
5. Kontrola
eksploatacji sprzętu będącego własnością gminy.
6. Kontrola
budżetu Zespołu Szkół w Sulęcinku.
7. Kontrola
kosztów utrzymania mieszkań komunalnych.
8. Kontrola
budżetu gminy za I półrocze 2011 roku.
9. Kontrola
wydatków związanych z funkcjonowaniem Ośrodka Pomocy Społecznej.
10. Kontrola
wydatków na Ochotnicze Straże Pożarne.
11. Kontrola
realizacji uchwały o funduszach sołeckich.
Uchwała Nr III/15/2010 w sprawie ustalenia diet dla Sołtysów
UCHWAŁA NR III/15/2010
RADY GMINY KRZKOSY
z dnia 29 grudnia 2010 roku
w
sprawie ustalenia diet dla Sołtysów.
Na podstawie art.37b ustawy z dnia 8
marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze
zmianami) uchwala się, co następuje:
§
1. Ustala się dla
Sołtysów dietę w wysokości 9% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego
zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 10
października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz.
1679 ze zmianami), zwaną dalej „dietą", za każdy udział w posiedzeniu sesji
rady.
§
2. 1. Dieta wypłacana
jest po zaokrągleniu do pełnych złotych w taki sposób, że przy obliczeniu kwoty
do dwóch miejsc po przecinku grosze pomija się.
2.
Dieta płatna jest każdorazowo po odbytym posiedzeniu sesji rady.
§
3. Traci moc Uchwała
Nr II/10/2010 Rady Gminy Krzykosy z dnia 6 grudnia 2010 roku w sprawie
ustalenia diet dla Sołtysów.
§
4. Wykonanie uchwały
powierza się Wójtowi Gminy.
§
5. Uchwała wchodzi w
życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy
Wiesław Zając
Uchwała Nr III/14/2010 w sprawie ustalenia diet dla radnych
UCHWAŁA NR III/14/2010
RADY GMINY KRZKOSY
z dnia 29 grudnia 2010 roku
w
sprawie ustalenia diet dla radnych.
Na podstawie art.25 ust.4 ustawy z
dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze
zmianami) uchwala się, co następuje:
§
1. Ustala się dla
radnego nie pełniącego funkcji przewodniczącego rady, wiceprzewodniczącego
rady, przewodniczącego komisji dietę w wysokości 13% minimalnego wynagrodzenia
za pracę ustalanego zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami), zwaną
dalej „dietą", za każdy udział w posiedzeniu sesji rady lub komisji rady.
§
2. Ustala się dla
radnego pełniącego funkcję przewodniczącego komisji:
1)
dietę
w wysokości 15% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego zgodnie z art.
2 ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami), zwaną
dalej „dietą", za każdy udział w posiedzeniu:
a) komisji rady, której przewodniczy,
b) wspólnym komisji rady,
2)
dietę
w wysokości 13% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego zgodnie z art.
2 ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami), zwaną
dalej „dietą", za każdy udział w posiedzeniu:
a) sesji rady,
b) komisji rady, której jest członkiem.
§
3. Ustala się dla
wiceprzewodniczącego rady:
1)
dietę
w wysokości 15% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego zgodnie z art.
2 ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami), zwaną
dalej „dietą", za każdy udział w posiedzeniu:
a) sesji rady,
b) wspólnym komisji rady,
2)
dietę
w wysokości 13% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego zgodnie z art.
2 ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami), zwaną
dalej „dietą", za każdy udział w posiedzeniu komisji rady.
§
4. W przypadku, gdy w
tym samym dniu radny uczestniczy w posiedzeniu:
1) sesji rady i komisji rady,
2) dwóch komisji rady,
- otrzymuje jedną dietę w wysokości
najkorzystniejszej dla radnego, z uwzględnieniem funkcji jakie pełni podczas
posiedzeń sesji rady i komisji rady.
§
5. 1. Dieta wypłacana
jest po zaokrągleniu do pełnych złotych w taki sposób, że przy obliczeniu kwoty
do dwóch miejsc po przecinku, grosze pomija się.
2. Dieta płatna jest każdorazowo, po
odbytym posiedzeniu sesji rady lub komisji rady.
§ 6. Traci moc Uchwała Nr II/9/2010 Rady
Gminy Krzykosy z dnia 6 grudnia 2010 roku w sprawie ustalenia diet dla radnych.
§ 7. Wykonanie uchwały powierza się
Wójtowi Gminy.
§ 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem
podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy
Wiesław
Zając
Uchwała Nr III/13/2010 w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2010
UCHWAŁA Nr III/13 /2010
RADY GMINY KRZYKOSY
z dnia 29 grudnia 2010 roku
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2010
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 263 ust. 2, 3, 4,5, 6,7 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240) Rada Gminy Krzykosy uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się wykaz wydatków na łączną kwotę 235.367,33 zł, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2010, określając poszczególne kwoty, ostateczny termin dokonania tych wydatków oraz plan finansowy, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2. Środki finansowane na wydatki, o których mowa w załączniku Nr 1, podlegają przekazaniu na wyodrębnione subkonto rachunku bankowego budżetu Gminy Krzykosy.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
(-) Wiesław Zając
Załącznik Nr 1.pdf
Uchwała Nr III/12/2010 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok
UCHWAŁA NR III/12/2010
RADY GMINY KRZYKOSY
z dnia 29 grudnia 2010r.
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. i, pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 211, 212, 214, 215, 222, 235-237, 239, 258 i 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240) oraz art. 166, 184 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.) w związku z art. 121 ust. 4-5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1241) Rada Gminy uchwala co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr XXXV/225/2009 z dnia 29 grudnia 2009r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2010 rok, zmienionej
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XXXVI/229/2010 z dnia 15 stycznia 2010r.
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XXXVIII/237/2010 z dnia 16 lutego 2010r.
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XXXIXI/239/2010 z dnia 16 marca 2010r
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XLI/248/2010 z dnia 07 maja 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 186/2010 z dnia 18 maja 2010r.
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 189/2010 z dnia 25 maja 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 191/2010 z dnia 15 czerwca 2010r
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XLII/260/2010 z dnia 29 czerwca 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 196/2010 z dnia 23 lipca 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 199/2010 z dnia 16 sierpnia 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 200/2010 z dnia 19 sierpnia 2010r
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XLII/267/2010 z dnia 28 września 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 203/2010 z dnia 30 września 2010r
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XLV/271/2010 z dnia 28 października 2010r
Uchwałą Rady Gminy Krzykosy Nr XLVI/279/2010 z dnia 10 listopada 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 214/2010 z dnia 22 listopada 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 1/2010 z dnia 8 grudnia 2010r
Zarządzeniem Wójta Gminy Krzykosy Nr 2/2010 z dnia 14 grudnia 2010r
wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 otrzymuje brzmienie:
„ § 1. Ustala się łączną kwotę dochodów budżetu na rok 2010 w wysokości 17.687.217,42 zł,
z tego:
- dochody bieżące w kwocie 16.646.564,42 zł
- dochody majątkowe w kwocie 1.040.653,00 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 1.
2. Dochody, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
1) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 2.685.078,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr3,
2) środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3, w kwocie 973.096,08 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.
3) Dotacje celowe na realizację zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 14.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 6
2) § 2 otrzymuje brzmienie:
„ § 2. 1. Ustala się łączną kwotę wydatków budżetu na rok 2010 w wysokości 20.293.710,80 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2, z tego:
- wydatki bieżące w wysokości 16.028.229,32 zł,
- wydatki majątkowe w wysokości 4.265.481,48 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 4.
2. Wydatki, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
1) wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 2.685.078,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 3,
2) wydatki na realizację zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 899.824,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 6.
3) wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3, w części związanej z realizacją zadań j.s.t., w kwocie 1.736.534,67 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.
3. Określa się wydatki na lata 2010 - 2012 na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie z załącznikiem Nr 7."
3) § 3 otrzymuje brzmienie:
„ § 3. Deficyt budżetu w kwocie 2.606.493,38 zł zostanie sfinansowany przychodami z tytułu:
1) kredytów 1.692.210,63 zł
2) wolnych środków 914.282,75 zł
4) § 4 otrzymuje brzmienie:
„§ 4. Określa się łączną kwotę planowanych przychodów 3.591.938,38 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 8."
§5 otrzymuje brzmienie:
„ § 5. Określa się łączną kwotę planowanych rozchodów 985.445,00,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 8"
5) § 6 otrzymuje brzmienie:
„ § 6. Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu Gminy:
1) dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych 1.677.524,48 zł,
2) dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych 24.000,00 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 9."
6) § 7 otrzymuje brzmienie:
„ § 7. Określa się dochody z tytułu opłat i kar uzyskanych na podstawie art. 402 ust. 4-6 ustawy „Prawo ochrony środowiska" oraz niewykorzystane środki ze zlikwidowanego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przeznacza się na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej zgodnie z załącznikiem Nr 10
7) § 8 otrzymuje brzmienie:
„§ 8. Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek w kwocie 2.813.159,63 zł na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 400.000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w kwocie 1.692.210,63 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 720.949 zł.
8) § 11 otrzymuje brzmienie:
„ § 11. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do wysokości 400 000 zł;
2) zaciągania kredytów i pożyczek, o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt 2-4 u.f.p. z dnia 27 sierpnia 2009r. do wysokości 2.413.159,63 zł.
3) dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu w zakresie wydatków na wynagrodzenia ze stosunku pracy, wydatków majątkowych między zadaniami w ramach działu każdorazowo do kwoty 100.000 zł.
4) przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
5) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.
9) § 12 otrzymuje brzmienie:
§ 12. Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 80.615 zł przeznacza się na realizację programu rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 74.775,26 zł oraz na realizację zadań określonych w programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 5.839,74 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 11.
§ 2. 1. W załączniku Nr 1 do Uchwały wprowadza się zmiany określone załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
2. W załączniku Nr 2 do Uchwały wprowadza się zmiany określone załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.
3. Załącznik Nr 3 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały.
4. Załącznik Nr 4 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 4 do niniejszej uchwały.
5. Załącznik Nr 5 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 5 do niniejszej uchwały
6. Załącznik Nr 6 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 6 do niniejszej uchwały.
7. Załącznik Nr 7 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 7 do niniejszej uchwały.
8. Załącznik Nr 8 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 8 do niniejszej uchwały
9. Załącznik Nr 9 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 9 do niniejszej uchwały
10. Załącznik Nr 10 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 10 do niniejszej uchwały
11. Załącznik Nr 11 do Uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 11 do niniejszej uchwały
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
(-) Wiesław Zając
Załączniki.pdf