ul. Główna 37
63-024 Krzykosy
Krzykosy dn. 2011-06-27
Do wszystkich Wykonawców
postępowania Nr 151748-2011
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr w trybie przetargu nieograniczonego:
„Przebudowa drogi gminnej Sulęcinek-Solec Etap III- Solec- Przymiarki"
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Krzykosy ul. Główna 37 , 63-024 Krzykosy działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity z dnia 16.09.2010R. (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
I. Wyborze najkorzystniejszej oferty:
Zakład Drogowo-Transportowy Sławomir Begier ul. Orzeszkowej 39, 62-330 Nekla
Jedynym kryterium oceny była cena.
Oferta nr 1 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała 100 punktów
2. Nazwy, siedziby i adresy Wykonawców którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom:
Oferta Nr1. Colas Polska Sp.z o.o. ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie - 86,98 pkt
Oferta Nr 3 Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe „Marzyński" Sp. z o.o ul. Przemysłowa 21, 63-200 Jarocin - 96,37 pkt.
Oferta Nr 4 „POL DRÓG Kościan" Sp. z o.o ul. Dworcowa 29, 64-000 Kościan - 82,69 pkt
II. Wykonawcach których oferty zostały odrzucone:
Nie było
III. Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania :
Nie było
IV. Terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
Umowa o wykonanie zamówienia publicznego: zostanie zawarta po dniu 10.07.2011r
Wójt Gminy
(-)Andrzej Janicki
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 151748 - 2011 data 10.06.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, fax. 61 2851592.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Gmina Krzykosy informuje o zmianie ogłoszenie
Numer ogłoszenia: 160106 - 2011; z dnia 10.06.2011
data zamieszczenia korekty : 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 151748 - 2011 data 10.06.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, fax. 61 2851592.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
W ogłoszeniu jest: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 50 000zł słownie : pięćdziesiaty tysięcy złotych.
W ogłoszeniu powinno być: nie dotyczy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.b.
W ogłoszeniu jest: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, opisany w sposób dokonania oceny warunku w pkt.1.1.1. a) musi być spełniony przez jednego w z wykonawców.
W ogłoszeniu powinno być: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, opisany w sposób dokonania oceny warunku w pkt.3.2) musi być spełniony przez jednego w z wykonawców.
W ogłoszeniu do SIWZ w pkt. III.3.1) winno być koncesje lub zezwolenie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej Sulęcinek-Solec Etap III- Solec- Przymiarki"
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. Wielkopolskie,
tel. 61/ 2851514, faks 61/ 2851592.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzykosy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej Sulęcinek-Solec Etap III- Solec- Przymiarki"
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
„Przebudowa drogi gminnej Sulęcinek-Solec Etap III- Solec- Przymiarki"
Niniejsze zamówienie obejmuje między innymi
a) długość odcinka 320 mb-przebudowa z wykonaniem nowej nawierzchni z betonu asfaltowego z robotami ziemnymi, podbudową i nawierzchnią gr. 8 cm , Na całym odcinku podstawowa szerokość jezdni 5,00m, i pobocza ziemne 1,00m
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 3 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 5cm
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 20cm
- nawierzchnia wjazdów na posesje z kruszywa łamanego.
b) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
c) Zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowe zakresy robót określa przedmiar robót , kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6,
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie robót: 30.10.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM- EKONOMICZNYM- FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 50 000zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich powiadania - nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi, w zakres, których wchodziło wykonanie między innymi robót polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych /betonu asfaltowego na długości nie mniejszej niż 1,0 km każda.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt 1.1.1 a) musi być spełniony przez jednego z Wykonawców;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1.) W zakresie wykazywania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przekłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienialne w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących załączników dołączonych d SIWZ:
Nr 1. Formularz ofertowy
Nr 2 Wzór oświadczenia z art. 22 Pzp
Nr 3. Projekt umowy
Nr 4. Oświadczenie do umowy
Nr 5. Kosztorys ofertowy
Nr.6 Wykaz robót wykonanych + referencje
Nr.7 Oświadczenie z art. 24 ust.1. pkt. 2
Nr. 8 Oświadczenie o podwykonawcach
III. 6)Wykonawca jest zobowiązany także do:
1)opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych
zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym( tekst jedn.
Dz.U. z 2003r Nr 58 poz. 515 ze zmianami)i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca
2003r w spawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz
urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z
2003r nr 220 poz. 2181) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w
sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru
nad tym zarządzeniem ( Dz.U. z 2003r Nr 177 poz. 1729)
2)Oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania
tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
2. Zmiany umowy mogą wystąpić w następujących okolicznościach:
1)w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy
a) działania siły wyższej i klęski żywiołowej mających bezpośredni wpływ na termin wykonania robót.
b) wystąpienia nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych
c) wykrycia niewybuchów
d) wprowadzenia przez Zamawiającego robót dodatkowych i zamiennych mogących mieć wpływ na termin realizacji i od których wykonania jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego.
W przedstawionych przypadkach wymienionych w ust.1 przesuniecie terminu realizacji zamówienia będzie uzasadnione okresem przerw spowodowanych wymienionymi zdarzeniami, lub okresem niezbędnym do wykonania robót dodatkowych.
2) zmiany zakresu rzeczowego i koniecznej zmiany tym spowodowanej:
a) konieczność wykonania robót w innej ilości niż w przedmiarze robót.
b) konieczność wykonania robót zamiennych zatwierdzonych przez projektanta .
Zmiany zakresu rzeczowego wymagają przed zmianą umowy, akceptacji przez Kierownika budowy , a jeżeli dotyczy zmiany dokumentacji projektowej również zgody Projektanta.
IV. 4) UMOWA RAMOWA
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
IV.5). DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW
- zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
IV 6.2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy,pok.nr.3
IV.6.3) Termin składania ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sekretariat pok. Nr 8.
IV.6.4) Termin związania Ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V. 1) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
VI) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członków Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Krzykosy 2011-06-09
Wójt Gminy Krzykosy
(-) Andrzej Janicki
Załączniki: