Krzykosy dn. 2011-07-21
ZP.271.ORW.9.2011
Gmina Krzykosy
ul. Główna 37
63-024 Krzykosy
Do wszystkich Wykonawców nr postępowania 178871-2011
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 178871-2011 w trybie przetargu nieograniczonego:
Remont świetlicy wiejskiej w Murzynowie Leśnym działka nr 258/10
w ramach zadania p.n.
Remont świetlic wiejskich w miejscowościach; Młodzikowo, Miąskowo, Murzynowo Leśne , Solec,
Sulęcin, Krzykosy, Witowo.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
I. Wyborze najkorzystniejszej oferty:
Ofertę nr 3:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe „ CEGIEŁKA"
Włodzimierz Gościniak
63-200 Jarocin
Wilkowyja ul. Polna 36
Jedynym kryterium oceny była cena.
Oferta nr 3 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała 100 punktów
2. Nazwy ,siedziby i adresy Wykonawców którzy złożyli oferty , a także punktację przyznaną ofertom:
Oferta nr 1:
Usługi Ogólnobudowlane „ REAL - BUD" - 76,92 pkt.
„ REAL - BUD"
Krzysztof Kiełczewski
62-200 Gniezno
oś. K. Wielkiego 6/8
Oferta nr 2:
P.P.H.U „ RODACH „ - 66,16 pkt.
Roman Roguszczak
63-200 Jarocin
ul. Tatrzańska 13
II. Wykonawcach których oferty zostały odrzucone:
Nie było
III. Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania :
Nie było
IV. Terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
Umowa o wykonanie zamówienia publicznego: Remont świetlicy wiejskiej w Murzynowie Leśnym zostanie zawarta po dniu 28 lipca 2011 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do udziału w innych postępowaniach prowadzonych przez zamawiającego.
Wójt
(-) inż.. Andrzej Janicki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
„Remont świetlicy wiejskiej w Murzynowie Leśnym - działka nr 258/10"
w ramach zadania p.n.
„Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Młodzikowo, Miąskowo, Murzynowo Leśne, Solec, Sulęcin, Krzykosy, Witowo."
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. Wielkopolskie,
tel. 61/ 2851514, faks 61/ 2851592.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzykosy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont świetlicy wiejskiej w Murzynowie Leśnym"
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
„Remont świetlicy wiejskiej w Murzynowie Leśnym"
Niniejsze zamówienie obejmuje roboty budowlane :
1. Wymiana stolarki okiennej i drzwi:
- wykucie z muru i wstawienie nowych okien pvc - 21,98 m2
- wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi wewnętrznych PVC do w-c / obmiar 0,90x2,10 szt. 5/ - 9,45 m2
2. Kładzenie płytek:
- pokład / tynk / pod płytki ścienne w-c + kuchnia - 89,52 m2
- licowanie ścian płytkami na klej metodą zwykłą, wym. płytek 20x25 cm - 89,52 m2
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej - przygotowanie podłoża - 37,24 m2
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej metodą zwykłą, wym. płytek 30x30 cm - 37,24 m2
3. Sanitariaty:
- wymiana ustępu z miską fajansową „Kompakt" - 3,00 kpl.
- wymiana umywalki fajansowej ze wspornikiem z syfonem z tworzywa - 3,00 kpl.
- wymiana kompletu pisuarowego z syfonem - 2,00 kpl.
4. Wyposażenie kuchni:
- montaż pieca elektrycznego z palnikiem indukcyjnym( 5 szt.) i 2-ma piekarnikami wolnostojący - 1,00 kpl.
5. Posadzka:
- remont posadzek z płytek z kamieni sztucznych terakotowych GRES wym. 30x30 cm na kleju - 41,66 m2
Szczegółowe zakresy robót określa przedmiar robót , kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna.
Całość robót wykonana z materiałów posiadających świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 ; 45.45.00.00-6; 45.42.11.30-4;
45.43.10.00-7; 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie robót: 20. 10. 2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM- EKONOMICZNYM- FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od oferentów przystępujących do przetargu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich powiadania - nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym charakterze .
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt III.3.2 a) musi być spełniony przez jednego z Wykonawców;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1.) W zakresie wykazywania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przekłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienialne w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących załączników dołączonych d SIWZ:
Nr 1. Formularz ofertowy
Nr 2 Wzór oświadczenia z art. 22 Pzp
Nr 3. Projekt umowy
Nr 4. Oświadczenie do umowy
Nr 5. Kosztorys ofertowy
Nr.6 Wykaz robót wykonanych + referencje
Nr.7 Oświadczenie z art. 24 ust.1. pkt. 2
Nr. 8 Oświadczenie o podwykonawcach
III. 6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV. 4) UMOWA RAMOWA
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
IV.5). DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW
- zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
IV 6.2)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy,pok.nr.3
IV.6.3) Termin składania ofert: 15. 07. 2011 r. godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sekretariat pok. Nr 8.
IV.6.4) Termin składania ofert: 15. 07. 2011 r. godzina 09:45, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sala Posiedzeń Urzędu.
IV.6.5) Termin związania Ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
VI) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członków Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Krzykosy 2011-06-27
Wójt Gminy Krzykosy
(-) Andrzej Janicki
Załączniki: