WAŻNE!

Ogłoszenie o zamówieniu

Krzykosy, 2013-05-08

ZP.271.1.1.PZ.S-n.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Krzykosy ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy woj. wielkopolskie, tel. 61/2851514

e-mail: krzykosy@wokiss.pl

O G Ł A S Z A 

Przetarg  nieograniczony o wartości  poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp. na :

„Budowa Placu Zabaw w Sulęcinie działka Nr  199 i 61"

w ramach zadania p.n.

„Budowa Placów Zabaw w miejscowościach: Solec, Garby, Sulęcin"

Adres strony internetowej, na której  zamieszczona została SIWZ: www. krzykosy.pl.

Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać : osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesyłką pocztową po uprzednim zamówieniu przez wykonawcę  lub bezpośrednio ze strony internetowej zamawiającego.

1.      Określenie przedmiotu oraz wielkości  lub zakresu zamówienia

1.  Roboty przygotowawcze:

  • roboty pomiarowe
  • zdjęcie humusu wraz z przemieszczeniem

2.  Nawierzchnie placu zabaw

  • podłoże żwirowo - piaskowe pod strefy funkcjonowania urządzeń.
  • pozostałą powierzchnię placu zagospodarować poprzez dokonanie prac agrotechnicznych polegających  na wykonaniu pełnej uprawy  z wysianiem mieszanki traw.

3.  Wyposażenie placu zabaw:

  • wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe
  • wyposażenie stałe placu zabaw.

4.  Ogrodzenie  placu zabaw:

  • ogrodzenie z paneli i montaż furtek ogrodzeniowych

5.  Tereny zielone:

  • sadzenie drzew liściastych i krzewów piennych.

2.      Wspólny Słownik Zamówień:  - kod CPV: 45112723-9 ; 37535200-9

3.      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.      Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5.      Termin wykonania zamówienia -  do 31-07-2013 r.

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu:

     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)     Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób  zdolnych  do wykonania zamówienia; 

3)     Znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)     Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ;

5)     Wyrażą zgodę na wszystkie warunki  określone w SIWZ  oraz w projekcie umowy.

7.      Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 

   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na  podstawie  przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie polega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty:

1)     Oświadczenie wykonawcy  o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp  oraz  oświadczenie, że Wykonawca ni podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na  podstawie art. 24 pzp. - załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ;

2)     Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 

3)     Oświadczenie wykonawcy  o spełnianiu warunków - załącznik  Nr  4 do SIWZ

4)     Oświadczenie wykonawcy  o spełnianiu warunków - załącznik  Nr  5 do SIWZ

5)     Oświadczenie wykonawcy  o przynależności do Grupy Kapitałowej - załącznik  Nr  6 do SIWZ

6)     Aktualny odpis z właściwego rejestru ,albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

7)     Wypełniony formularz ofertowy wg  wzoru określonego w  załączniku  Nr. 1 i 1A

8)     Zaakceptowany projekt umowy - załącznik  Nr  7  do SIWZ.

8.      Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:- nie dotyczy.

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium - CENA, Waga - 100%

10.   Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37, 63- 024 Krzykosy

Pokój nr 12 sekretariat Urzędu,

Termin do dnia 24  maja 2013 r.  godz. 900

11.    Otwarcie ofert w dniu 2013-05-24  o godz. 920: w siedzibie zamawiającego: sala posiedzeń Urzędu Gminy w Krzykosach ul. Główna 37.

12.   Wykonawca pozostaje związany  ofertą przez okres 30 dni.

13.   W niniejszym postępowaniu nie będzie zawierana umowa ramowa.

14.   W niniejszym postępowaniu nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

15.   W niniejszym postępowaniu nie będzie zastosowana aukcja elektroniczna.

16.   Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

        w dniu 2013-05-08  nr ogłoszenia - 68773 -2013

Wójt Gminy
(-) inż. Andrzej Janicki