WAŻNE!

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11 700 000 PLN

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 1 / 7

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:246596-2020:TEXT:PL:HTML

Polska-Krzykosy: Usługi udzielania kredytu
2020/S 102-246596

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Krzykosy
Krajowy numer identyfikacyjny: 631258218
Miejscowość: Krzykosy
Kod NUTS: PL41
Kod pocztowy: 63-024
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jadwiga Kulka, Daria Orzechowska
E-mail: daria.orzechowska@krzykosy.pl
Tel.: +48 612851514
Adresy internetowe:
Główny adres: www.krzykosy.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11 700 000 PLN
Numer referencyjny: ZP.271.2.GKZ.2.2020
II.1.2) Główny kod CPV
66113000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2020 w wysokości ogółem 11 700000,00 PLN, z przeznaczeniem na finansowanie i refinansowanie zadania pn. „Budowa sieci wodociągoweji kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pięczkowo i Witowo oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Solec 


 

27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 7 

 

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 2 / 7

i Sulęcin w gminie Krzykosy”. Środki z kredytu zostaną przeznaczone zgodnie z celem określonym w art. 89 ustawy o finansach publicznych.
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7) Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Najtańsza oferta: 2 478 791.76 PLN / Najdroższa oferta: 2 725 966.71 PLN brana pod uwagę
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL418
II.2.4) Opis zamówienia:
1. Planowany okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2030 r.
2. Waluta – PLN.
3. Koszty obsługi kredytu stanowią:
a) oprocentowanie kredytu – ustalane będzie dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o:
stawkę referencyjną WIBOR 3M; powiększoną o marżę Wykonawcy (banku), która będzie stała w całym okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez Wykonawcę żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu.
4. Karencja w spłacie kredytu – spłata rat kredytu od dnia 31 marca 2022 r. do dnia 30 grudnia 2030 r.
5. Spłata kapitału i odsetek kwartalnie.
6. Proponowane kwoty spłat:
Numer raty; termin płatności raty kapitałowej – kwota spłaty raty kapitałowej (w PLN):
1. 31.3.2022 – 200 000,00;
2. 30.6.2022 – 200 000,00;
3. 30.9.2022 – 200 000,00;
4. 30.12.2022 – 200 000,00;
5. 31.3.2023 – 200 000,00;
6. 30.6.2023 – 200 000,00;
7. 29.9.2023 – 200 000,00;
8. 29.12.2023 – 200 000,00;
9. 29.3.2024 – 200 000,00;
10. 28.6.2024 – 200 000,00;
11. 30.9.2024 – 200 000,00;
12. 30.12.2024 – 200 000,00;
13. 31.3.2025 – 200 000,00;
14. 30.6.2025 – 200 000,00;
15. 30.9.2025 – 200 000,00;
16. 30.12.2025 – 200 000,00;
17. 31.3.2026 – 300 000,00;
18. 30.6.2026 – 300 000,00;
19. 30.9.2026 – 300 000,00;
20. 30.12.2026 – 300 000,00;
21. 31.3.2027 – 400 000,00;


27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 7 

 

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 3 / 7

22. 30.6.2027 – 400 000,00;
23. 30.9.2027 – 400 000,00;
24. 30.12.2027 – 400 000,00;
25. 31.3.2028 – 400 000,00;
26. 30.6.2028 – 400 000,00;
27. 29.9.2028 – 400 000,00;
28. 29.12.2028 – 400 000,00;
29. 30.3.2029 – 400 000,00;
30. 29.6.2029 – 400 000,00;
31. 28.9.2029 – 400 000,00;
32. 28.12.2029 – 400 000,00;
33. 29.3.2030 – 600 000,00;
34. 28.6.2030 – 600 000,00;
35. 30.9.2030 – 600 000,00;
36. 30.12.2030 – 700 000,00.
Razem: 11 700 000,00.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kredytu.
8. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: od dnia podpisania umowy do 30.12.2030.
9. Uruchomienie środków kredytu nastąpi w formie przelewu kredytu na rachunek bankowy kredytobiorcy w Banku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy nr 69 9085 0002 0010 0100 1313 0001, w transzach „na żądanie". O wysokości transzy Zamawiający poinformuje bank składając dyspozycję uruchomienia na wzorze wybranego banku.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
11. W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu niż wymienione w SIWZ.
12. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat raty kredytu.
13. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. W sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
15. W ramach uzyskanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji wydatków poniesionych ze środków własnych, związanych z inwestycją, na potrzeby której zaciągnięte zostały powyższe środki.
16. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
17. Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne gminy.
18. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych do dnia 5 każdego kwartału za poprzedni kwartał. O wysokości odsetek do zapłaty bank będzie informował każdorazowo Kredytobiorcę, na co najmniej 5 dni przed terminem płatności.
19. Zmiana oprocentowania kredytu spowodowana zmianą stawki WIBOR 3M nie wymaga aneksowania umowy.
20. Dla potrzeb wyliczenia ceny należy przyjąć uruchomienie kredytu 23.4.2020. Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, tj. rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w roku 365/366. Do określenia oprocentowania kredytu należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 3M obowiązującą na na dzień: 24 lutego 2020.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia


27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 7 

 

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 4 / 7

Kryterium kosztu - Nazwa: Termin uruchomienia kredytu (T) / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena (C) / Waga: 60
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe

Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 045-106824
IV.2.8) Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9) Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: ZP.271.2.GK.2.2020
Nazwa:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11 700 000 PLN
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy:
04/05/2020
V.2.2) Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
Adres pocztowy: ul. Kupiecka 32b
Miejscowość: Zielona Góra
Kod NUTS: PL432
Kod pocztowy: 65-058


 

27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 7 

 

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 5 / 7

Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 490 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 478 791.76 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy, zastosuje tzw. „procedurę odwróconą". Zgodniez tym przepisem: Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwośćzostała przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu.
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN.
12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następującychformach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr rachunku: 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 zdopiskiem „Wadium – kredyt długoterminowy";
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z zm.).
12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:
1) powinno być wystawione na Zamawiającego;
2) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadkipowodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium to musi byćbezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego.
12.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznegooryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionychdo jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczyć ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy,który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie,zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
12.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1–4 ustawy.
12.7. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdyWykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.
12.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawcaw odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył


 

27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 7 

 

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 6 / 7

oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówustawy Pzp.
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy.
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisanebezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lubrównoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
4. Zgodnie z art. 180 ust. 5 ustawy odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływemterminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tegoterminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu dojego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo wterminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 6 i 7 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej


 

27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 7 

 

Dz.U./S S102
27/05/2020
246596-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 7 / 7

Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/05/2020


 

27/05/2020     S102
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 7 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Krzykosy, 22.04.2020 r.

ZP.271.2.GKZ.2.2020

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11.700.000 PLN"

    Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej PZP, Zamawiający informuje, że w prowadzonym przez Gminę Krzykosy z siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Głównej 37, 63-024 Krzykosy postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jako najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 1 złożoną przez:

BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI S.A. Oddział w Zielonej Górze
ul. Kupiecka 32B, 65-058 Zielona Góra

z ceną (wartość odsetek ) brutto w wysokości 2 478 791,76 PLN.
Oprocentowanie dla stawki WIBOR 3M z dnia 24.02.2020 roku o wartości 1,71%
oraz marży banku w wysokości 1,19%.
Termin uruchomienia kredytu wyniesie 1 dzień roboczy od otrzymania pisemnej informacji o potrzebie wypłacenia transzy.
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cena oferty mieści się w kwocie jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu poprzez prawidłowe złożenie wymaganych oświadczeń i dokumentów.

Do postępowania zostały złożone trzy oferty.

Oferta Nr 1
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa ( siedziba )
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Zielonej Górze ul. Kupiecka 32B, 65-058 Zielona Góra
Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena – 60,00
Liczba otrzymanych punktów w kryterium termin uruchomienia kredytu – 40,00
Łączna ilość otrzymanych punktów – 100,00

Oferta Nr 2
Bank Gospodarstwa Krajowego ul. Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa (siedziba)
Bank Gospodarstwa Krajowego Region Wielkopolski ul. Składowa 5, 61-888 Poznań
Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena – 57,26
Liczba otrzymanych punktów w kryterium termin uruchomienia kredytu – 40,00
Łączna ilość otrzymanych punktów – 97,26

Oferta Nr 3
Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie ul. Krzakowska 29, 43-190 Mikołów
Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena – 54,56
Liczba otrzymanych punktów w kryterium termin uruchomienia kredytu – 40,00
Łączna ilość otrzymanych punktów – 94,56

Wójt Gminy        
/-/ inż. Andrzej Janicki

Informacja z otwarcia ofert

Krzykosy, dnia 9 kwietnia 2020 r.

ZP.271.2.GKZ.2.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

    Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) przekazuję informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11.700.000 PLN"

Zamawiający zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zamówienie kwotę w wysokości 2 490 000,00 zł brutto ( słownie: dwa miliony czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100).

Złożono następujące oferty:

Nr oferty Firma oraz adres Wykonawcy Cena (wartość odsetek) Marża banku Termin uruchomienia kredytu
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
Oddział w Zielonej Górze ul. Kupiecka 32B,
65-058 Zielona Góra
2 478 791,76 1,19% 1 dzień roboczy od otrzymania pisemnej informacji o potrzebie wypłacenia transzy
Bank Gospodarstwa Krajowego Region Wielkopolski
ul. Składowa 5,
618-888 Poznań
2 597 786,45 1,33% 1 dzień roboczy od otrzymania pisemnej informacji o potrzebie wypłacenia transzy
Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie
ul. Krzakowska 29,
43-190 Mikołów
2 725 966,71  1,48% 1 dzień roboczy od otrzymania pisemnej informacji o potrzebie wypłacenia transzy


Uwaga: Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o którym mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.

Wójt Gminy        
/-/ inż. Andrzej Janicki

Wyjaśnienia Nr 3

Ikona PDF Wyjaśnienia Nr 3 [pdf]

 

Wyjaśnienia Nr 2

Ikona PDF Wyjaśnienia Nr 2 [pdf]
Ikona PDF Uchwała Nr XV/149/2020 Rady Gminy Krzykosy z dnia 26 marca 2020 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2020 [pdf]
Ikona PDF Uchwała Nr XV/150/2020 Rady Gminy Krzykosy z dnia 26 marca 2020 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy
Krzykosy na lata 2020-2030
 [pdf]

Wyjaśnienia Nr 1

Ikona PDF Wyjaśnienia Nr 1 [pdf]
Ikona PDF Harmonogram rzeczowo-finansowy dla przedsięwzięcia inwestycyjnego [pdf]

Modyfikacja treści SIWZ

Ikona PDF Informacja do wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym [pdf]
 SIWZ po modyfikacji treści [docx]

Sprostowanie ogłoszenia 2020/S 056-133702

 Dz.U./S S56
19/03/2020
133702-2020-PL
 Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 1 / 5

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:133702-2020:TEXT:PL:HTML

Polska-Krzykosy: Usługi udzielania kredytu
2020/S 056-133702

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Usługi

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 045-106824)

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Krzykosy
Krajowy numer identyfikacyjny: 631258218
Adres pocztowy: Krzykosy
Miejscowość: Krzykosy
Kod NUTS: PL41
Kod pocztowy: 63-024
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jadwiga Kulka, Daria Orzechowska
E-mail: daria.orzechowska@krzykosy.pl
Tel.: +48 612851514
Adresy internetowe:
Główny adres: www.krzykosy.pl

Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11 700 000 PLN Numer referencyjny: ZP.271.2.GKZ.2.2020
II.1.2) Główny kod CPV
66113000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2020 w wysokości ogółem 11 700 000,00 PLN, z przeznaczeniem na finansowanie i refinansowanie zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pięczkowo i Witowo oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Solec i Sulęcin w gminie Krzykosy". Środki z kredytu zostaną przeznaczone zgodnie z celem określonym w art. 89 ustawy o finansach publicznych.


19/03/2020     S56
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 5

 

Dz.U./S S56
19/03/2020
133702-2020-PL
 Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 2 / 5

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/03/2020
VI.6) Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 045-106824

Sekcja VII: Zmiany
VII.1) Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia (pkt 8)
Zamiast:
1. Planowany okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2030 r.
2. Waluta – PLN.
3. Koszty obsługi kredytu stanowią:
a) oprocentowanie kredytu ustalane będzie dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o: stawkę referencyjną WIBOR 3M; powiększoną o marżę Wykonawcy (banku), która będzie stała w całym okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez Wykonawcę żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu.
4. Karencja w spłacie kredytu – spłata rat kredytu od 31.3.2022 do 30.12.2030 r.
5. Spłata kapitału i odsetek kwartalnie.
6. Proponowane kwoty spłat:
Numer raty; Termin płatności raty kapitałowej; Kwota spłaty raty kapitałowej (w PLN)
1. 31.3.2022; 200 000,00;
2. 30.6.2022; 200 000,00;
3. 30.9.2022; 200 000,00;
4. 30.12.2022; 200 000,00;
5. 31.3.2023; 200 000,00;
6. 30.6.2023; 200 000,00;
7. 29.9.2023; 200 000,00;
8. 29.12.2023; 200 000,00;
9. 29.3.2024; 200 000,00;
10. 28.6.2024; 200 000,00;
11. 30.9.2024; 200 000,00;
12. 30.12.2024; 200 000,00;
13. 31.3.2025; 200 000,00;
14. 30.6.2025; 200 000,00;
15. 30.9.2025; 200 000,00;
16. 30.12.2025; 200 000,00;
17. 31.3.2026; 300 000,00;
18. 30.6.2026; 300 000,00;
19. 30.9.2026; 300 000,00;
20. 30.12.2026; 300 000,00;
21. 31.3.2027; 400 000,00;
22. 30.6.2027; 400 000,00;
23. 30.9.2027; 400 000,00;


19/03/2020     S56
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 5

 

Dz.U./S S56
19/03/2020
133702-2020-PL
 Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 3 / 5

24. 30.12.2027; 400 000,00;
25. 31.3.2028; 400 000,00;
26. 30.6.2028; 400 000,00;
27. 29.9.2028; 400 000,00;
28. 29.12.2028; 400 000,00;
29. 30.3.2029; 400 000,00;
30. 29.6.2029; 400 000,00;
31. 28.9.2029; 400 000,00;
32. 28.12.2029; 400 000,00;
33. 29.3.2030; 600 000,00;
34. 28.6.2030; 600 000,00;
35. 30.9.2030; 600 000,00;
36. 30.12.2030; 700 000,00.
Razem: 11 700 000,00 PLN.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kredytu.
8. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2030 r.
9. Uruchomienie środków kredytu nastąpi w formie przelewu kredytu na rachunek bankowy Kredytobiorcy w Banku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy nr 69 9085 0002 0010 0100 1313 0001, w transzach „na żądanie". O wysokości transzy Zamawiający poinformuje Bank składając dyspozycję uruchomienia na wzorze wybranego Banku.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
11. W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu niż wymienione w SIWZ.
12. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat raty kredytu.
13. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. W sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
15. W ramach uzyskanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji wydatków poniesionych ze środków własnych, związanych z inwestycją, na potrzeby której zaciągnięte zostały powyższe środki.
16. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
17. Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne gminy.
18. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych do dnia 5 każdego kwartału za poprzedni kwartał. O wysokości odsetek do zapłaty Bank będzie informował każdorazowo Kredytobiorcę, na co najmniej 5 dni przed terminem płatności.
19. Zmiana oprocentowania kredytu spowodowana zmianą stawki WIBOR 3M nie wymaga aneksowania umowy.
20. Dla potrzeb wyliczenia ceny należy przyjąć uruchomienie kredytu w dniu 23 kwietnia 2020 r. Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w roku 365/366. Do określenia oprocentowania kredytu należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 3M obowiązującą na dzień: 24 lutego 2020 r.
Powinno być:
1. Planowany okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2030 r.


19/03/2020     S56
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 5

 

Dz.U./S S56
19/03/2020
133702-2020-PL
 Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 4 / 5

2. Waluta – PLN.
3. Koszty obsługi kredytu stanowią:
a) oprocentowanie kredytu – ustalane będzie dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o: stawkę referencyjną WIBOR 3M; powiększoną o marżę Wykonawcy (banku), która będzie stała w całym okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez wykonawcę żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu.
4. Karencja w spłacie kredytu – spłata rat kredytu od 31 marca 2022 r. do 30 grudnia 2030 r.
5. Spłata kapitału i odsetek kwartalnie.
6. Proponowane kwoty spłat:
Numer raty. Termin płatności raty kapitałowej. Kwota spłaty raty kapitałowej (w PLN).
1. 31.3.2022; 200 000,00;
2. 30.6.2022; 200 000,00;
3. 30.9.2022; 200 000,00;
4. 30.12.2022; 200 000,00;
5. 31.3.2023; 200 000,00;
6. 30.6.2023; 200 000,00;
7. 29.9.2023; 200 000,00;
8. 29.12.2023; 200 000,00;
9. 29.3.2024; 200 000,00;
10. 28.6.2024; 200 000,00;
11. 30.9.2024; 200 000,00;
12. 30.12.2024; 200 000,00;
13. 31.3.2025; 200 000,00;
14. 30.6.2025; 200 000,00;
15. 30.9.2025; 200 000,00;
16. 30.12.2025; 200 000,00;
17. 31.3.2026; 300 000,00;
18. 30.6.2026; 300 000,00;
19. 30.9.2026; 300 000,00;
20. 30.12.2026; 300 000,00;
21. 31.3.2027; 400 000,00;
22. 30.6.2027; 400 000,00;
23. 30.9.2027; 400 000,00;
24. 30.12.2027; 400 000,00;
25. 31.3.2028; 400 000,00;
26. 30.6.2028; 400 000,00;
27. 29.9.2028; 400 000,00;
28. 29.12.2028; 400 000,00;
29. 30.3.2029; 400 000,00;
30. 29.6.2029; 400 000,00;
31. 28.9.2029; 400 000,00;
32. 28.12.2029; 400 000,00;
33. 29.3.2030; 600 000,00;
34. 28.6.2030; 600 000,00;
35. 30.9.2030; 600 000,00;


19/03/2020     S56
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 5

 

Dz.U./S S56
19/03/2020
133702-2020-PL
 Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 5 / 5

36. 30.12.2030; 700 000,00;
razem: 11 700 000,00.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kredytu.
8. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: od dnia podpisania umowy do 30.12.2020.
9. Uruchomienie środków kredytu nastąpi w formie przelewu kredytu na rachunek bankowy Kredytobiorcy w Banku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy nr 69 9085 0002 0010 0100 1313 0001, w transzach „na żądanie". O wysokości transzy Zamawiający poinformuje Bank składając dyspozycję uruchomienia na wzorze wybranego Banku.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
11. W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu niż wymienione w SIWZ.
12. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat raty kredytu.
13. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. W sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
15. W ramach uzyskanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji wydatków poniesionych ze środków własnych, związanych z inwestycją, na potrzeby której zaciągnięte zostały powyższe środki.
16. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
17. Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne gminy.
18. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych do dnia 5 każdego kwartału za poprzedni kwartał. O wysokości odsetek do zapłaty Bank będzie informował każdorazowo Kredytobiorcę, na co najmniej 5 dni przed terminem płatności.
19. Zmiana oprocentowania kredytu spowodowana zmianą stawki WIBOR 3M nie wymaga aneksowania umowy.
20. Dla potrzeb wyliczenia ceny należy przyjąć uruchomienie kredytu w 23.4.2020. Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w roku 365/366. Do określenia oprocentowania kredytu należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 3M obowiązującą na dzień: 24 lutego 2020 r.

VII.2) Inne dodatkowe informacje:


19/03/2020     S56
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 5

Ogłoszenie o zamówieniu

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 1 / 9


Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:106824-2020:TEXT:PL:HTML

Polska-Krzykosy: Usługi udzielania kredytu
2020/S 045-106824

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Krzykosy
Krajowy numer identyfikacyjny: 631258218
Miejscowość: Krzykosy
Kod NUTS: PL41
Kod pocztowy: 63-024
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jadwiga Kulka, Daria Orzechowska
E-mail: daria.orzechowska@krzykosy.pl
Tel.: +48 612851514
Adresy internetowe:
Główny adres: www.krzykosy.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: http://bip.krzykosy.pl/krzykosy/bip.html
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną zapośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 11 700 000 PLN
Numer referencyjny: ZP.271.2.GKZ.2.2020
II.1.2) Główny kod CPV
66113000
II.1.3) Rodzaj zamówienia


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 2 / 9

Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2020 w wysokości ogółem 11 700000,00 PLN, z przeznaczeniem na finansowanie i refinansowanie zadania pn. „Budowa sieci wodociągoweji kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pięczkowo i Witowo oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Soleci Sulęcin w gminie Krzykosy”. Środki z kredytu zostaną przeznaczone zgodnie z celem określonym w art. 89ustawy o finansach publicznych.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL418
II.2.4) Opis zamówienia:
1. Planowany okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2030 r.
2. Waluta – PLN
3. Koszty obsługi kredytu stanowią:
a) oprocentowanie kredytu ustalane będzie dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o: stawkęreferencyjną WIBOR 3M; powiększoną o marżę Wykonawcy (banku), która będzie stała w całym okresiekredytowania (obowiązywania umowy). Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez Wykonawcę żadnychopłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu.
4. Karencja w spłacie kredytu – spłata rat kredytu od 31.3.2022 do 30.12.2030 r.
5. Spłata kapitału i odsetek kwartalnie.
6. Proponowane kwoty spłat:
Numer raty; Termin płatności raty kapitałowej; Kwota spłaty raty kapitałowej (w PLN)
1. 31.3.2022; 200 000,00;
2. 30.6.2022; 200 000,00;
3. 30.9.2022; 200 000,00;
4. 30.12.2022; 200 000,00;
5. 31.3.2023; 200 000,00;
6. 30.6.2023; 200 000,00;
7. 29.9.2023; 200 000,00;
8. 29.12.2023; 200 000,00;
9. 29.3.2024; 200 000,00;
10. 28.6.2024; 200 000,00;
11. 30.9.2024; 200 000,00;
12. 30.12.2024; 200 000,00;
13. 31.3.2025; 200 000,00;
14. 30.6.2025; 200 000,00;
15. 30.9.2025; 200 000,00;
16. 30.12.2025; 200 000,00;
17. 31.3.2026; 300 000,00;


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 3 / 9

18. 30.6.2026; 300 000,00;
19. 30.9.2026; 300 000,00;
20. 30.12.2026; 300 000,00;
21. 31.3.2027; 400 000,00;
22. 30.6.2027; 400 000,00;
23. 30.9.2027; 400 000,00;
24. 30.12.2027; 400 000,00;
25. 31.3.2028; 400 000,00;
26. 30.6.2028; 400 000,00;
27. 29.9.2028; 400 000,00;
28. 29.12.2028; 400 000,00;
29. 30.3.2029; 400 000,00;
30. 29.6.2029; 400 000,00;
31. 28.9.2029; 400 000,00;
32. 28.12.2029; 400 000,00;
33. 29.3.2030; 600 000,00;
34. 28.6.2030; 600 000,00;
35. 30.9.2030; 600 000,00;
36. 30.12.2030; 700 000,00.
Razem: 11 700 000,00 PLN.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kredytu.
8. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2030r.
9. Uruchomienie środków kredytu nastąpi w formie przelewu kredytu na rachunek bankowy Kredytobiorcy wBanku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy nr 69 9085 0002 0010 0100 1313 0001, w transzach„na żądanie”. O wysokości transzy Zamawiający poinformuje Bank składając dyspozycję uruchomienia nawzorze wybranego Banku.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części kredytu bezponoszenia dodatkowych opłat.
11. W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu niż wymienionew SIWZ.
12. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat raty kredytu.
13. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszeniadodatkowych prowizji i opłat. W sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej, odsetki liczone będą do dniaspłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
15. W ramach uzyskanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji wydatków poniesionychze środków własnych, związanych z inwestycją, na potrzeby której zaciągnięte zostały powyższe środki.
16. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
17. Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne gminy.
18. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych do dnia 5każdego kwartału za poprzedni kwartał. O wysokości odsetek do zapłaty Bank będzie informował każdorazowoKredytobiorcę, na co najmniej 5 dni przed terminem płatności.
19. Zmiana oprocentowania kredytu spowodowana zmianą stawki WIBOR 3M nie wymaga aneksowaniaumowy.


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 4 / 9

20. Dla potrzeb wyliczenia ceny należy przyjąć uruchomienie kredytu w dniu 23 kwietnia 2020 r. Do wyliczeniaceny ofertowej należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w roku 365/366. Dookreślenia oprocentowania kredytu należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 3M obowiązującą na dzień:24 lutego 2020 r.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin uruchomienia kredytu (T) / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena (C) / Waga: 60
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/12/2030
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Jednolity dokument zamówienia JEDZ.
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępnepotwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ I braku podstawdo wykluczenia, złożone na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej: „JEDZ”),którego wzór określa rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającestandardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz.U. UE seria I. 2016 r. nr 3, s. 16).JEDZ Wykonawca sporządza, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanympodpisem elektronicznym.
W JEDZ należy podać następujące informacje:
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13–14 Pzp – informacjewymagane w części III lit. A JEDZ oraz w części III lit. C wiersz pierwszy JEDZ (w zakresie przestępstw,o których mowa w art. 181–188 oraz 218–221 kodeksu karnego, a także przestępstwa, o którym mowa wart. 9 lub 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcomprzebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) oraz w części III lit. D JEDZ (wzakresie przestępstw, o których mowa w art. 270–277, art. 278–298 oraz art. 300–307 Kodeksu karnego),
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 15 Pzp – informacjewymagane w części III lit. B JEDZ,


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 5 / 9

— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 16 Pzp – informacjewymagane w części III lit. C wiersz ósmy JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 17 Pzp- informacjewymagane w części III lit. C wiersz ósmy JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 18 Pzp – informacjewymagane w części III lit. C wiersz ósmy JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 19 Pzp – informacjewymagane w części III lit. C wiersz szósty JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 20 Pzp – informacjewymagane w części III lit. C wiersz czwarty JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 21 Pzp – informacjewymagane w części III lit. D JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 22 Pzp – informacjewymagane w części III lit. D JEDZ,
— na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp – informacjewymagane w części III lit. C wiersz drugi JEDZ,
— na potwierdzenie spełniania warunków uczestnictwa, Wykonawca wypełnia część IV kryteria kwalifikacjizaznaczając jedynie sekcję „α”.
Szczegółowe informacje związane z zasadami i sposobem wypełnienia JEDZ znajdują się w wyjaśnieniachUrzędu Zamówień Publicznych, dostępnych na stronie internetowej Urzędu www.uzp.gov.pl, Repozytoriumwiedzy, w zakładce jednolity europejski dokument zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału wpostępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zWykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencienadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu oudzielenie zamówienia.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzieżądał:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawywystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności;
4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne;


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 6 / 9

5) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniemdokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu.
8.5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w:
a) pkt 8.4 ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, innyrównoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacjaalbo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien byćwystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) pkt 8.4 ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje sięje dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert.
8.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającejmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt8.4 ppkt 1, składa dokument, o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, niewydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonymprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien byćwystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Zezwolenie lub dokument potwierdzający, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynnościbankowej zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.),tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynnościbankowych.
2. W przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP – zezwolenie właściwego organu naprowadzenie działalności.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy:


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 7 / 9

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kredytu. Zamawiający zastrzega sobieprawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Zgodnie z SIWZ.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/04/2020
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 07/06/2020
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 09/04/2020
Czas lokalny: 09:15
Miejsce:
Urząd Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, POLSKA

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy, zastosuje tzw. „procedurę odwróconą”. Zgodniez tym przepisem: Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwośćzostała przewidziana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu.
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN.
12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następującychformach, w zależności od wyboru Wykonawcy:


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 8 / 9

1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr rachunku: 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 z dopiskiem„Wadium – Kredyt długoterminowy”;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z zm.).
12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:
1) powinno być wystawione na Zamawiającego;
2) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadkipowodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium to musi byćbezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego.
12.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2.ppkt 1 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznegooryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionychdo jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczyć ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy,który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie,zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
12.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1–4 ustawy.
12.7. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdyWykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.
12.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawcaw odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłoświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 9 

 

 Dz.U./S S45
04/03/2020
106824-2020-PL
 Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 9 / 9

Przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówustawy Pzp.
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy.
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisanebezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lubrównoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
4. Zgodnie z art. 180 ust. 5 ustawy odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływemterminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tegoterminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu dojego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo wterminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 6 i 7 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/02/2020


 04/03/2020     S45
https://ted.europa.eu/
TED
Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9 / 9 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) + Załączniki

Doc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [docx]

Ikona PDF Załącznik Nr 1 - Uchwała Nr XIII/135/2018 Rady Gminy Krzykosy z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Krzykosy na 2020 rok [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 2 - Uchwała Nr XIII/134/2019 Rady Gminy Krzykosy z dnia 30 grudnia 2019 r., w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krzykosy na lata 2020 – 2030 [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 3 - Uchwała SO-0952/40/10/Ln/2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 11.12.2019r. w sprawie wyrażenia opinii o projekcie uchwały budżetowej Gminy Krzykosy na 2020 rok [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 4 - Uchwała SO-0957/40/10//Ln/2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 11.12.2019r. w sprawie wyrażenia opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Krzykosy [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 5 - Uchwała SO-0951/D/79/10/Ln/2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 11.12.2019r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Krzykosy przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej na 2020 roku [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 6 - Uchwała Nr SO-0951/D/34/10/Ln/2020 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 6.02.2020r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Krzykosy przedstawionego w uchwale budżetowej na 2020 roku [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 7 - Uchwała Nr SO-0951/P/52/10/Ln/2020 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 6.02.2020r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Krzykosy [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 8 - Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Krzykosy za rok 2018 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 9 - Uchwała Nr SO-0954/25/10/Ln/2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia Gminy Krzykosy za rok 2018 [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 10 - Sprawozdanie finansowe Gminy Krzykosy za 2018 r. [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 11 - Sprawozdania za IV kwartały 2019 roku: RB NDS, RB Z, RB N, RB 27S, RB 28S [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 12 - Uchwała Nr SO-0950/1/10/Ln/2020 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 27 lutego 2020 r. w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Krzykosy [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 13 - Zaświadczenie Regon Gminy [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 14 - Zaświadczenie NIP Gminy [pdf]
Ikona PDF Załącznik Nr 15 - Zestawienie zaciągniętych przez Gminę kredytów bankowych – stan na dzień 31.12.2019 r. [pdf]
Doc Załącznik Nr 16 - Formularz ofertowy [docx]
zip Załącznik Nr 17 - Przepisy i instrukcja dotycząca JEDZ [zip]
ASC Załącznik Nr 18 - Klucz publiczny do szyfrowania ofert [asc]
Doc Załącznik Nr 19 - ID postępowania [docx]


Ikona PDF Rb-27S 2017 [pdf]
Ikona PDF
 Rb-27S 2018 [pdf]
Ikona PDF Rb-28S 2017 [pdf]
Ikona PDF Rb-28S 2018 [pdf]
Ikona PDF Rb-N 2017 [pdf]
Ikona PDF Rb-N 2018 [pdf]
Ikona PDF Rb-NDS 2017 [pdf]
Ikona PDF Rb-NDS 2018 [pdf]
Ikona PDF Rb-Z 2017 [pdf]
Ikona PDF Rb-Z 2018 [pdf]