WAŻNE!

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ikona PDF Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia [100 KB]

 

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Krzykosy, dnia 1 lipca 2021 r.

ZP.271.1.2021

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.1.2021 w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy"

Zgodnie z art. 253 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm. ), zwana dalej Ustawą, niniejszym informuję o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 239 Ustawy Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 253 ust. 1 Ustawy, informuję, iż w niniejszym postępowaniu do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę: FBSerwis SA, ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa

Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy, wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, określonych w dokumentach postepowania. W poszczególnych kryteriach oceny, oferta otrzymała następującą liczbę punktów:
- cena – 60,00 %
- emisja spalin pojazdów – 40,00 %
łącznie 100,00 %

W przedmiotowym postepowaniu nie zostały odrzucone oferty wykonawców.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu została złożona następująca oferta niepodlegająca odrzuceniu:

Nr Oferty  Wykonawca  Adres  Punktacja przyznana ofertom w kryterium
Cena - 60% 
Punktacja przyznana ofertom w kryterium
Emisja spalin pojazdów - 40% 
Suma punktów 
FBSerwis SA  ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa  60,00  40,00  100,00 

Informuję, iż umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie z art. 264 ust. 2 Ustawy.

 

Informacja z otwarcia ofert

Gmina Krzykosy
ul. Główna 37
63-024 Krzykosy

ZP.271.1.2021

Krzykosy, 18 czerwca 2021 r.

Informacja z otwarcia ofert

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje następujące informacje o:

Nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach lub kosztach zawartych w ofertach na realizację zamówienia pn.

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy"

Nr oferty  Firma oraz adres Wykonawcy  Cena  Emisja spalin pojazdów 
FBSerwis SA
ul. Siedmiogrodzka 9 01-204 Warszawa
2 831 235,64 zł brutto  Euro 4: 0szt.
Euro 5 i wyższe: 4szt. 


Wójt Gminy Krzykosy
/-/ inż. Andrzej Janicki

 

Informacja o wysokości środków

Gmina Krzykosy
ul. Główna 37
63-024 Krzykosy

Krzykosy, dnia 18 maja 2021 r.

ZP.271.1.2021

INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW

Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Krzykosy na sfinansowanie zamówienia publicznego ujętego w planie finansowym

Nazwa przedmiotu zamówienia:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy"

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 3 450 000,00 zł brutto.

Wójt Gminy Krzykosy
/-/ inż. Andrzej Janicki


Ikona PDF Informacja o wysokości środków [188 KB]

Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia IV

Krzykosy, dnia 10 czerwca 2021 r.

ZP.271.1.2021

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy".

Ogłoszenie o zamówieniu Dz.U. UE nr 2021/S 098/256528 z dnia 2021-05-21 r.

Gmina Krzykosy, działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1. Pkt 3 formularza OFERTA – W oświadczeniu o dysponowaniu pojazdami zapisano odniesienie do numerów rejestracyjnych tych pojazdów wykazanych w formularzu zgodnym z załącznikiem nr 6 do SWZ. Sugeruje to, że wykaz pojazdów należy załączyć do oferty. Natomiast wg pkt 6.4.3 SWZ wykaz taki należy złożyć na wezwanie Zamawiającego. Proszę o jednoznaczne określenie, na jakim etapie postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony wykaz wyposażenia i urządzeń technicznych.
Odpowiedź: Zamawiający udostępnił gotowy wzór wykazu wyposażenia i urządzeń technicznych, którymi dysponuje Wykonawca stanowiących załącznik nr 6 do SWZ, jednak zgodnie z zapisem punktu 6.4 SWZ wykaz ten (wraz z innymi podmiotowymi środkami dowodowymi) należy złożyć na wezwanie Zamawiającego.

Wójt Gminy Krzykosy
/-/ inż. Andrzej Janicki


Ikona PDF Modyfikacja SWZ [319 KB]

Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia III

Krzykosy, dnia 8 czerwca 2021 r.

ZP.271.1.2021

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy".

Ogłoszenie o zamówieniu Dz.U. UE nr 2021/S 098/256528 z dnia 2021-05-21 r.

Gmina Krzykosy, działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1. Pkt. II.2 załącznika nr 9 do SWZ (OPZ). W punkcie tym, Zamawiający wskazuje rodzaje odpadów stanowiących przedmiot zamówienia, w tym m.in. zużyte opony od samochodów osobowych w ustalonej ilości. Wykonawca, w celu właściwej kalkulacji ceny, wnosi o wskazanie jaką ilość opon będzie zobowiązany odebrać z jednej nieruchomości przy jednorazowym odbiorze odpadów problemowych.
Odpowiedź: Wykonawca będzie zobowiązany odebrać z jednej nieruchomości przy jednorazowym odbiorze odpadów problemowych 4 szt. opon od samochodów osobowych.

Pytanie nr 2. Pkt. III. załącznika nr 9 do SWZ (OPZ). W punkcie tym w Rodzajach odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości oraz częstotliwość ich odbioru ( pkt. 4), 5) i 6) ) Zamawiający wskazuje, że do obowiązków Wykonawcy należy odbiór odpadów problemowych. Wykonawca prosi o wyjaśnienie gdzie będą dokonywane zgłoszenia dotyczące konieczności odbioru w/w odpadów z danej nieruchomości.
Odpowiedź: W terminie 3 dni roboczych przed dniem zbiórki wyznaczonym w harmonogramie mieszkańcy będą zobowiązani zgłosić odbiór odpadów problemowych Wykonawcy, bądź Zamawiającemu.

Pytanie nr 3. Pkt. III. załącznika nr 9 do SWZ (OPZ). W punkcie tym w Szczegółowych wymaganiach stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości (pkt. 1), Zamawiający wskazuje, że harmonogram należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca wnosi o zmianę tego zapisu i nadanie mu treści: „...w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy", ponieważ pozostawienie zapisu w takiej formie może spowodować, że termin przedstawienia harmonogramu Zamawiającemu wypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje modyfikacji OPZ w dziale III w szczegółowych wymaganiach stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości w pkt. 1, nadając mu nowe brzmienie: „... który należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy".

Pytanie nr 4. § 8 pkt. 1. załącznika nr 8 do SWZ (Umowa projekt). W tym punkcie Zamawiający wskazuje że harmonogram należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca wnosi o zmianę tego zapisu i nadanie mu treści „... w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy", ponieważ pozostawienie zapisu w takiej formie może spowodować że termin przedstawienia harmonogramu Zamawiającemu wypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy.
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis § 8 Projektu umowy w punkcie 1, przedstawiając jego nowe brzmienie: „...który należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy".

Pytanie nr 5. § 8 pkt. 2 załącznika nr 8 do SWZ (Umowa projekt). W punkcie tym Zamawiający wskazuje że Wykonawca w terminie 1 dnia od otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń zobowiązany jest skorygować wzór harmonogramu i przedstawić do ponownej akceptacji. Wykonawca wnosi o zmianę tego zapisu i nadanie mu treści: „Wykonawca w terminie 1 dnia roboczego od otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń zobowiązany jest skorygować wzór harmonogramu i przedstawić do ponownej akceptacji", ponieważ pozostawienie zapisu w takiej formie może spowodować że termin skorygowania harmonogramu wypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy.
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis § 8 Projektu umowy w punkcie 2, przedstawiając jego nowe brzmienie: „Wykonawca w terminie 1 dnia roboczego od otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń zobowiązany jest skorygować wzór harmonogramu i przedstawić do ponownej akceptacji".

Pytanie nr 6. § 8 pkt. 6 załącznika nr 8 do SWZ (Umowa projekt). W punkcie tym Zamawiający wskazuje, Wykonawca dostarczy harmonogram mieszkańcom w ciągu 3 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. Wykonawca wnosi o zmianę tego zapisu i nadanie mu treści: „Wykonawca dostarczy harmonogram mieszkańcom w ciągu 3 dni roboczych od zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego", ponieważ pozostawienie zapisu w takiej formie może spowodować że termin dostarczenia harmonogramu wypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy.
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis § 8 Projektu umowy w punkcie 6, przedstawiając jego nowe brzmienie: „Wykonawca dostarczy harmonogram mieszkańcom w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego".

Pytanie nr 7. § 13 pkt. 1.5) i 7) załącznika nr 8 do SWZ (Umowa projekt).Wykonawca wnosi o wykreślenie tych punktów z zapisów Umowy, ponieważ informacje te Wykonawca otrzymuje z Instalacji Komunalnych w sprawozdaniach półrocznych i nie ma możliwości przekazania ich w raportach miesięcznych.
Odpowiedź: Zamawiający w § 13 pkt. 1 załącznika nr 8 do SWZ (Umowa projekt) za wyliczeniem dodaje na końcu zdanie „W przypadku braku możliwości przekazania raportów o odpadach wskazanych w ppkt. 5) i 7) Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazania po otrzymaniu półrocznego sprawozdania z Instalacji Komunalnej".

Ponadto Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 9 do SWZ (OPZ) w dziale III w Rodzajach odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości oraz częstotliwości ich obioru w pkt. 1 ppkt. 4), 5), 6) nadając im nowe brzmienie:
„4) odpadów wielkogabarytowych, m.in. meble, wózki, rowery itp. – z częstotliwością 2 razy w okresie trwania umowy, 5) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – z częstotliwością 2 razy w okresie trwania umowy, 6) opon od samochodów osobowych – z częstotliwością 2 razy w okresie trwania umowy".

Wójt Gminy Krzykosy
/-/ inż. Andrzej Janicki


Ikona PDF Modyfikacja SWZ [1,16 MB]
Ikona DOC Załącznik Nr 8 - Projekt umowy [50 KB]
Ikona DOC Załącznik Nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia OPZ [164 KB]

Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia II

Krzykosy, dnia 2 czerwca 2021 r.

ZP.271.1.2021

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy".

Ogłoszenie o zamówieniu Dz.U. UE nr 2021/S 098/256528 z dnia 2021-05-21 r.

Gmina Krzykosy, działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1. Zgodnie z § 3 Umowy „Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 od dnia .... do dnia 31 grudnia 2021 r." Natomiast w rozdziale II pkt. 1 OPZ wskazany okres świadczenia usługi to od 01.07.2021 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca prosi o wskazanie właściwego okresu dla usługi objętej przedmiotowym zamówieniem.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje modyfikacji projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 8 w rzeczonym postępowaniu, w § 3 przedstawiając jego nowe brzmienie: „§ 3 Strony ustalają termin realizacji umowy, o którym mowa w § 1 od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2022 r." Ponadto Zamawiający dokonuje modyfikacji Opisu Przedmiotu Zamówienia w rozdziale II w punkcie 1, przedstawiając jego nowe brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Krzykosy w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do 30.06.2022 r."

Pytanie nr 2. Według § 4 pkt 1 Umowy „Raport miesięczny ilości odebranych odpadów należy przedłożyć Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazane odpady komunalne". Natomiast w rozdziale III pkt. 1 OPZ termin na złożenie raportu miesięcznego określony jest do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazane odpady komunalne. Wykonawca prosi o wskazanie właściwego terminu na złożenie raportu miesięcznego.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje modyfikacji OPZ w rozdziale III pkt. 1 przedstawiając nowe brzmienie: „III 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych wskazanych w ofercie, zapewniających przetwarzanie niesegregowanych odpadów komunalnych, o których mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.). Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Raport miesięczny ilości odebranych odpadów należy przedłożyć zamawiającemu do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazane odpady komunalne.

Wójt Gminy Krzykosy
/-/ inż. Andrzej Janicki


Ikona PDF Modyfikacja SWZ [558 KB]
Ikona DOC Załącznik Nr 8 - Projekt umowy [50 KB]
Ikona DOC Załącznik Nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia OPZ [163 KB]

Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia

Krzykosy, dnia 31 maja 2021r.

ZP.271.1.2021

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzykosy".

Ogłoszenie o zamówieniu Dz.U. UE nr 2021/S 098/256528 z dnia 2021-05-21 r.

Gmina Krzykosy, działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1. Zgodnie z pkt 3.3 SWZ Wykonawca udokumentuje zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie kierowania samochodami poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 11 do SWZ). Proszę o wskazanie, na jakim etapie postępowania lub realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. oświadczenie.
Odpowiedź: Wykonawca wskaże w Załączniku nr 11 do SWZ ilość osób (pracowników), które na podstawie umów o pracę będą wykonywały czynności na rzecz Zamawiającego faktycznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które odpowiadają w swym zakresie warunkom określonym w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć powyższe oświadczenie na wezwanie Zamawiającego. W ciągu 10 dni od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, oświadczenie zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
W przypadku konieczności wymiany pracownika/ów, Wykonawca zobowiązany jest
do poinformowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji bez zbędnej zwłoki.

Pytanie nr 2. Termin związania ofertą wskazany w pkt 9.1 SWZ różni się od terminu wskazanego w pkt IV.2.7) Ogłoszenia o zamówieniu. Proszę o podanie właściwego terminu związania ofertą.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje modyfikacji SWZ w pkt. 9.1 przedstawiając nowe brzmienie: „9.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do 15.09.2021r."

Pytanie nr 3. Proszę o udostępnienie Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z wykazem załączników.
Odpowiedź: Zamawiający udostępnia załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty

Wójt Gminy Krzykosy
/-/ inż. Andrzej Janicki


Ikona PDF Modyfikacja SWZ [492 KB]
Ikona DOC 
SWZ po modyfikacjach [220 KB]
Ikona PDF 
SWZ po modyfikacjach [253 KB]
Ikona DOC Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy [23 KB]

Ogłoszenie o zamówieniu

Ikona PDF Ogłoszenie o zamówieniu [130 KB]

 

Specyfikacja Warunków Zamówienia

Ikona DOC Specyfikacja Warunków Zamówienia [218 KB]
Ikona DOC Standardowy formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia [58 KB]
Ikona PDF Instrukcja wypełnienia Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ [1,63 MB]
Ikona DOC Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby [22 KB]
Ikona DOC Oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej [22 KB]
Ikona DOC Wykaz usług [24 KB]
Ikona DOC Wykaz sprzętu [22 KB]
Ikona DOC Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu [40 KB]
Ikona DOC Projekt umowy [49 KB]
Ikona DOC Opis przedmiotu zamówienia OPZ [163 KB]
Ikona DOC Oświadczenie wykonawcy, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni Wykonawcy [21 KB]
Ikona DOC Oświadczenie wykonwacy odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego [19 KB]
Ikona DOC Identyfikator postępowania, link do miniPortalu [20 KB]


ZIP Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami [1,99 MB]