ZAPOZNAJ SIĘ Z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ - RODO
WYMAGANE DOKUMENTY:
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37, I piętro, pok. 16, tel. (61) 28 515 14, wew. 111
Godziny pracy:
TERMIN REALIZACJI:
Termin załatwienia sprawy wynosi do 7 dni od daty wpływu podania.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Interesant otrzymuje zaświadczenie. Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
OPŁATY:
Opłacie skarbowej w wysokości 17,-zł. podlega:
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia (dowód opłaty stanowi załącznik do wniosku).
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu.
Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Opłatę skarbową wnosi się na konto Gminy Krzykosy.
DANE DO PRZELEWU:
Gmina Krzykosy
ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy
nr konta: 69 9085 0002 0010 0100 1313 0001
Opłatę można uiścić u inkasenta opłaty skarbowej Urzędu Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37.
PODSTAWA PRAWNA:
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od postanowienia przysługuje stronom prawo złożenia zażalenia do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie składa się za pośrednictwem Wójta Gminy Krzykosy.
FORMULARZE:
Wniosek o wydanie zaświadczenia [363 KB]