ZAPOZNAJ SIĘ Z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ - RODO
WYMAGANE DOKUMENTY:
Zaświadczenia o stanie cywilnym wydawane jest osobie, której dotyczy. Złożenie wniosku wymaga osobistego stawiennictwa w urzędzie, gdyż niezbędne jest potwierdzenie tożsamości lub możliwe jest przesłanie wniosku drogą elektroniczną. Wniosek składa się do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Stany Cywilnego, Krzykosy, ul. Główna 37, I piętro, pok. 16, tel. 612851514, wew. 111
Godziny pracy:
OPŁATY:
Opłata za wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym wynosi 38 zł.
Opłatę skarbową wnosi się na konto Gminy Krzykosy.
DANE DO PRZELEWU:
Gmina Krzykosy
ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy
nr konta: 69 9085 0002 0010 0100 1313 0001
Opłatę można uiścić u inkasenta opłaty skarbowej Urzędu Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37.
Urząd Stanu Cywilnego w każdym przypadku nieuiszczenia należnej opłaty obowiązany będzie przekazać organowi podatkowemu informację o nieuiszczeniu tejże opłaty, co skutkować będzie dochodzeniem tej należności w postępowaniu egzekucyjnym.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Wydanie zaświadczenia następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 7 dni od daty złożenia wniosku.
Odbiór zaświadczenia może nastąpić: osobiście na piśmie, pocztą na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego.
PODSTAWA PRAWNA:
FORMULARZE: