Imprezy masowe
IMPREZY MASOWE
MIEJSCE
ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd
Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37, I piętro, pok. 16
tel.
612851514, wew. 111
Godziny
pracy:
- w
poniedziałki od 8:00-16:00
- we
wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:00-15:00
WYMAGANE
DOKUMENTY
Wniosek
o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wraz z załącznikami:
Zgodę
właściciela (zarządcy) obiektu lub terenu, na którym ma odbywać się impreza.
Zgoda
powinna zawierać ewentualne uwarunkowania wynikające z ustaw szczególnych zobowiązujących do przestrzegania przepisów
związanych np. z ochroną dóbr kultury czy przyrody.
MIEJSCE
ZŁOŻENIA I ODBIORU DOKUMENTÓW
Urząd Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37, I piętro, pok. 16
tel. 612851514, wew. 111
Godziny pracy:
- w poniedziałki od 8:00-16:00
- we wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:00-15:00
TERMIN
REALIZACJI
W
celu przeprowadzenia imprezy masowej organizator winien złożyć wniosek nie później niż na 30
dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia, natomiast
opinie, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2, niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed
terminem rozpoczęcia imprezy masowej. Organ wydaje zezwolenie,
albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem
przeprowadzenia imprezy masowej.
SPOSÓB
ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja
zostanie przesłana listem poleconym.
Istnieje
możliwość osobistego odbioru decyzji – Urząd Gminy w Krzykosach pok. nr 16.
Wówczas prosimy o podanie na wniosku nr telefonu w celu powiadomienia o
możliwości odbioru decyzji.
OPŁATY
Wydanie
zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej podlega opłacie skarbowej w wysokości 82,-
zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia
wniosku, a dowód zapłaty stanowi załącznik do wniosku.
Od
złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w
postępowaniu
o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej powstaje obowiązek
wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17,- zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej
powstaje
z chwilą
złożenia dokumentu, a dowód zapłaty stanowi załącznik do
wniosku.
Opłatę
skarbową wnosi się na konto: Gminy Krzykosy.
nr
69 9085 0002 0010 0100 1313 0001
Opłatę
można uiścić u inkasenta opłaty skarbowej Urzędu Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37.
Opłatę
wnosi się dopiero po złożeniu podania.
PODSTAWA
PRAWNA
- art.
104 i 107 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
- Ustawa
z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 783
z późn. zm.)
- Ustawa
z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2139)
TRYB
ODWOŁAWCZY
Od
decyzji organu, o której mowa w art. 29
i w art. 32 wyżej wymienionej ustawy, przysługuje stronie prawo wniesienia
odwołania do Samorządowego Kolegium w Poznaniu.
DODATKOWE
INFORMACJE
- Wójt
Gminy Krzykosy wydaje zezwolenie albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
- W
przypadku zmiany terminu imprezy organizator ma obowiązek na 7 dni przed jej
terminem zawiadomić o tym fakcie Wójta, Policję, Straż Pożarną i Pogotowie
Ratunkowe oraz Inspektorat Sanitarnego.
- Zgodnie
z art. 31 ust. 1 i 2 Organ kontroluje zgodność przebiegu imprezy masowej podwyższonego
ryzyka z warunkami określonymi w zezwoleniu. Organ może kontrolować zgodność
przebiegu imprezy masowej nie będącej imprezą masową podwyższonego ryzyka z
warunkami określonymi w zezwoleniu.
FORMULARZE: