Nabór na stanowisko ds poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

WÓJT GMINY KRZYKOSY

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

DO SPRAW POBORU I ROZLICZEŃ OPŁATY

ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

w Referacie Gospodarki Finansowej

 

  1. Wymagania niezbędne wobec kandydata:

1)     wykształcenie wyższe, preferowane  kierunki: prawo, administracja lub ekonomia w zakresach: rachunkowość i finanse, windykacja należności,  

2)     wiedza w zakresie przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustaw: Ordynacja podatkowa (w szczególności działu dotyczącego zobowiązań podatkowych), ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także ustaw regulujących problematykę utrzymania czystości i porządku w gminach w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, oraz Kodeks postępowania administracyjnego,

3)     jest obywatelem polskim,

4)     ma ukończony  18 rok życia,

5)     ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

6)     nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)     cieszy się nieposzlakowaną opinią,

8)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1)     preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej na takim samym lub podobnym stanowisku, 

2)     wysoka kultura osobista, samodzielność i kreatywność, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,

3)     dobra znajomość obsługi komputera, Internetu i poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     przygotowanie materiałów do projektu budżetu oraz do sprawozdania z wykonania budżetu,

2)     prowadzenie ewidencji osób i nieruchomości zobowiązanych do uiszczania opłaty,

3)     systematyczne rozliczanie opłaty i wystawianie upomnień,  

4)     windykacja należności z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

5)     przeprowadzanie w niezbędnym zakresie kontroli u osób zobowiązanych do uiszczania opłaty,

6)     bieżące prowadzenie księgowości w zakresie opłaty,

7)     sprawozdawczość w zakresie opłaty,

8)     bieżące uzgadnianie sald z księgowością budżetową,

9)     wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie,

10)  podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,

11)  prowadzenie ewidencji i aktualizacja tytułów wykonawczych,

12)  realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej - w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

1)     praca biurowa w budynku Urzędu Gminy Krzykosy,

2)    wymiar czasu pracy - pełny etat.

 

  1. Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Krzykosach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny,

2)     życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,

3)     dokument poświadczający posiadane wykształcenie,

4)     dokumenty potwierdzające posiadanie stażu pracy,

5)     kwestionariusz osobowy wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,

6)     inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

7)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

9)     oświadczenie,  że kandydat  nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)     oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.

 

  1. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzurą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 925 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami)".
  2. Termin i miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Krzykosach pokój nr 12, lub przesłać pocztą na adres:

Wójt Gminy Krzykosy

63-024 KRZYKOSY

ul. Główna 37

w terminie do dnia 15 marca 2013 r. do godz. 1500 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko pracy do spraw poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi".

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Krzykosy.

 

Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Krzykosy i w Biuletynie Informacji Publicznej (www.krzykosy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzykosy ul. Główna 37.

Załączniki:

WÓJT
(-) inż. Andrzej Janicki