UCHWAŁA NR V/29/2015
RADY GMINY KRZYKOSY
z dnia 25 marca 2015 r.
w sprawie określenia kryteriów branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krzykosy, przyznania liczby punktów dla każdego z tych kryteriów i określenia dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r poz. 594 ze zm.), w związku z art. 20c ust. 4 i 6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.) Rada Gminy Krzykosy uchwala, co następuje:
§1.
1. Określa się następujące kryteria i odpowiadające im liczby punktów stosowane w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krzykosy:
L.p. |
Kryteria |
Liczba punktów |
1. |
Dziecko ubiegające się o przyjęcie do przedszkola zamieszkałe na terenie objętym obwodem danej placówki. |
10 |
2. |
Dziecko, którego oboje rodzice (prawni opiekunowie) pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą. Kryterium stosuje się również do pracującego/studiującego rodzica samotnie wychowującego dziecko. |
7 |
3. |
Dziecko, którego jeden z rodziców (prawny opiekun) pracuje, wykonuje pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczy się w trybie dziennym, prowadzi gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą. |
5 |
4. |
Dziecko, którego rodzeństwo uczęszczało lub uczęszcza do tego samego przedszkola w danym roku szkolnym. |
3 |
2. Określa się, że dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów, o których mowa w ust. 1, są oświadczenia rodziców bądź prawnych opiekunów dołączone do wniosku o przyjęcie do publicznego przedszkola, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Krzykosy.
§2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Krzykosy.
§3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.