Informacje

W celu przekazania wniosku drogą elektroniczną należy pobrać, wypełnić (w sposób elektroniczny lub poprzez ich wydrukowanie, wypełnienie ręczne, a następnie zeskanowanie do formatu PDF) oraz podpisać za pośrednictwem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub potwierdzić profilem zaufanym dwa niezbędne dokumenty:


Podpisanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym wymaga wykorzystania zewnętrznego oprogramowania dostarczonego wraz z podpisem kwalifikowanym, a sama procedura różni się w zależności od producenta oprogramowania.

Potwierdzenie profilem zaufanym natomiast możliwe jest w oparciu o dostępny na stronach gov.pl mechanizm podpisywania dokumentów elektronicznie za pomocą podpisu zaufanego.

W tym celu, dla każdego z wyżej wymienionych dokumentów, należy:


Tak przygotowane dokumenty należy załączyć do utworzonego na platformie ePUAP pisma ogólnego do Urzędu Gminy w Krzykosach, które przed wysyłką również należy podpisać elektroniczne za pośrednictwem platformy ePUAP (przycisk „PODPISZ" na górze i dole pisma ogólnego).