Księgowość budżetowa
DOROTA MUŚLEWSKA
Księgowość budżetowa gminy
- pokój nr: 2;
- tel.: 61 28 515 14 wew. 124;
- e-mail: dorota.muslewska@krzykosy.pl;
DOMINIKA NAGŁA
Księgowość budżetowa jednostki
- pokój nr: 2;
- tel.: 61 28 515 14 wew. 124;
- e-mail: dominika.nagla@ug.krzykosy.pl;
Do zadań Referatu Gospodarki Finansowej w szczególności w zakresie księgowości budżetowej należy:
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta,
- prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej wraz z uzgadnianiem,
- dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
- wypłacanie dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia i księgozbioru,
- realizowanie budżetu, prowadzenie analiz dochodów i wydatków,
- przygotowywanie niezbędnych materiałów celem realizacji obowiązków z zakresu sprawozdawczości – przygotowywanie sprawozdań finansowych,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz ze sporządzaniem dokumentów przyjęcia i przekazania tabeli umorzeń,
- prowadzenie księgi inwentarzowej oraz rozliczanie inwentaryzacji,
- dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną,
- rozliczanie podatków VAT i sporządzanie deklaracji rozliczeniowej,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe i kancelaryjne,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej – w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,