Gospodarka przestrzenna i drogownictwo
MARCIN MAŃKOWSKI
- pokój nr: 22;
- tel.: 61 28 515 14 wew. 121;
- e-mail: marcin.mankowski@krzykosy.pl;
Stanowisko do spraw gospodarki przestrzennej i drogownictwa w szczególności realizuje zadania:
- w zakresie gospodarki przestrzennej:
- przygotowywanie materiałów do dokumentacji planistycznych Gminy,
- koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
- przygotowywanie materiałów dotyczących oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowywanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego,
- koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
- prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie spraw związanych z aktywizacją gospodarczą Gminy,
- współdziałanie w zakresie programowania i realizacji infrastruktury technicznej zapewniającej przygotowanie terenów dla budownictwa,
- prowadzenie spraw wynikających z prawa geologicznego i górniczego, w tym opiniowanie koncesji i wydawanie zezwoleń na wydobywanie kopalin,
4a) prowadzenie spraw wynikających z prawa geologicznego i górniczego, w tym wydawanie postanowień i decyzji na poszukiwanie nafty i gazu, - w zakresie drogownictwa i transportu:
- przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
- projektowanie przebiegu dróg gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z remontem, budową, modernizacją oraz utrzymaniem dróg,
- prowadzenie spraw związanych z oznakowaniem dróg i ulic,
- określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat,
- wykonywanie zadań w zakresie zarządzania drogami gminnymi – prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i oznakowaniem,
- prowadzenie spraw związanych z dbałością o stan sieci drogowej na terenie gminy, współpraca z innymi zarządcami dróg oraz zarządcami ruchu,
- prowadzenie zagadnień związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
- prowadzenie spraw związanych z budową i utrzymaniem wiat przystankowych,
- prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową, remontem, modernizacja chodników,
- opiniowanie spraw dotyczących przebiegu tras komunikacji autobusowej,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń przewozowych na terenie gminy,
- realizacja zadań z zakresu oświetlenia ulicznego,
- realizacja i nadzór prac wykonywanych w ramach kary ograniczenia wolności,
- w zakresie realizacji ustawy prawo zamówień publicznych:
- przygotowywanie specyfikacji i dokumentacji do przeprowadzenia przetargów z zakresu planowania, drogownictwa i oświetlenia ulicznego,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej – w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.