Gospodarka komunalna i zamówienia publiczne
DARIA ORZECHOWSKA
- pokój nr: 23;
- tel.: 61 28 515 14 wew. 131;
- e-mail: daria.orzechowska@krzykosy.pl;
Stanowisko do spraw gospodarki komunalnej i zamówień publicznych w szczególności realizuje zadania:
- w zakresie gospodarki komunalnej:
- administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach komunalnych,
- prowadzenie spraw związanych z oddawaniem lokali w najem,
- prowadzenie spraw związanych z wieloletnim programem gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,
- zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych, obiektów użyteczności publicznej,
- prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszów za lokale mieszkalne i użytkowe,
- sprawy związane ze ściąganiem należności oraz naliczaniem odsetek z tytułu dzierżaw i najmu lokali wchodzących w skład zasobu gminy,
- prowadzenie ewidencji spraw dotyczących wszelkich przeglądów budynków stanowiących mienie komunalne,
- prowadzenie książek obiektów dla obiektów komunalnych,
- przygotowywanie i koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów kapitalnych w budynkach należących do komunalnego zasobu gminy, zapewnienie prawidłowego przebiegu prac w tym zakresie, w tym organizacja oraz odbiory prac inwestycyjnych i remontowych,
- bieżący nadzór oraz kontrola kosztów realizacji inwestycji do momentu przekazania ich do eksploatacji wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych dokumentów,
- prowadzenie spraw z zakresu rozliczania inwestycji i remontów,
- prowadzenie spraw dotyczących świetlic wiejskich będących w komunalnym zasobie gminy,
- prowadzenie ewidencji ciągników, maszyn i sprzętu,
- rozliczanie zużycia paliwa i części kupowanych do ciągników i pozostałych maszyn,
- prowadzenie spraw związanych z placami zabaw,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie rejestru dodatków mieszkaniowych,
- przygotowywanie decyzji,
- sporządzanie list osób fizycznych i zarządców pobierających dodatki, ich aktualizowanie i przekazywanie aktualnych danych do referatu gospodarki finansowej celem dokonania wypłaty dodatków,
- wstrzymywanie wypłaty dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatków energetycznych,
- w zakresie realizacji obowiązków wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych:
- planowanie oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odpowiednich procedur przetargowych przy współudziale pracowników merytorycznie zajmujących się danym zagadnieniem,
- określanie kwoty – po uzgodnieniu ze Skarbnikiem Gminy, którą zamawiający przeznacza na wykonanie zadania,
- prowadzenie dokumentacji przetargowej,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru umów i zleceń,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i przeprowadzeniem robót publicznych i prac interwencyjnych lub prac realizowanych w ramach innych programów prowadzonych przez Urząd Pracy,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej – w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.