Sprawdzanie ostrzeżeń IMGW...

Gospodarka komunalna i zamówienia publiczne

DARIA ORZECHOWSKA

Stanowisko do spraw gospodarki komunalnej i zamówień publicznych w szczególności realizuje zadania:

  1. w zakresie gospodarki komunalnej:
    1. administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach komunalnych,
    2. prowadzenie spraw związanych z oddawaniem lokali w najem,
    3. prowadzenie spraw związanych z wieloletnim programem gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,
    4. zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych, obiektów użyteczności publicznej,
    5. prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszów za lokale mieszkalne i użytkowe,
    6. sprawy związane ze ściąganiem należności oraz naliczaniem odsetek z tytułu dzierżaw i najmu lokali wchodzących w skład zasobu gminy,
    7. prowadzenie ewidencji spraw dotyczących wszelkich przeglądów budynków stanowiących mienie komunalne,
    8. prowadzenie książek obiektów dla obiektów komunalnych,
    9. przygotowywanie i koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów kapitalnych w budynkach należących do komunalnego zasobu gminy, zapewnienie prawidłowego przebiegu prac w tym zakresie, w tym organizacja oraz odbiory prac inwestycyjnych i remontowych,
    10. bieżący nadzór oraz kontrola kosztów realizacji inwestycji do momentu przekazania ich do eksploatacji wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych dokumentów,
    11. prowadzenie spraw z zakresu rozliczania inwestycji i remontów,
    12. prowadzenie spraw dotyczących świetlic wiejskich będących w komunalnym zasobie gminy,
    13. prowadzenie ewidencji ciągników, maszyn i sprzętu,
    14. rozliczanie zużycia paliwa i części kupowanych do ciągników i pozostałych maszyn,
    15. prowadzenie spraw związanych z placami zabaw,
  2. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatków mieszkaniowych,
    1. prowadzenie rejestru dodatków mieszkaniowych,
    2. przygotowywanie decyzji,
    3. sporządzanie list osób fizycznych i zarządców pobierających dodatki, ich aktualizowanie i przekazywanie aktualnych danych do referatu gospodarki finansowej celem dokonania wypłaty dodatków,
    4. wstrzymywanie wypłaty dodatków mieszkaniowych,
  3. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatków energetycznych,
  4. w zakresie realizacji obowiązków wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych:
    1. planowanie oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odpowiednich procedur przetargowych przy współudziale pracowników merytorycznie zajmujących się danym zagadnieniem,
    2. określanie kwoty – po uzgodnieniu ze Skarbnikiem Gminy, którą zamawiający przeznacza na wykonanie zadania,
    3. prowadzenie dokumentacji przetargowej,
    4. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
    5. prowadzenie rejestru umów i zleceń,
    6. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych,
  5. prowadzenie spraw związanych z organizacją i przeprowadzeniem robót publicznych i prac interwencyjnych lub prac realizowanych w ramach innych programów prowadzonych przez Urząd Pracy,
  6. realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej – w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.